【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

汪明荃扮Sammi爆汗拍片 「玩命」羅家英嘲肉酸

發佈時間: 2020/05/22

汪明荃(阿姐)雖然已72歲,但相當緊貼網絡潮流,不但自創「汪阿Tag」,成功引來眾星模仿,早前她又潮跟鄭秀文(Sammi)拍攝爆汗運動片放上網。不過阿姐老公羅家英竟然「玩命式」嘲笑片段肉酸,完全不怕激嬲阿姐。

汪明荃昨日擔任商台雷霆881節目《一家大晒》嘉賓,分享與老公羅家英抗疫期間的日常趣事。日前阿姐素顏運動後,扮鄭秀文2.0爆汗自拍放上網,網民反應十分熱烈,她笑說:「嗰日我練跳舞練到喘晒氣,靈機一觸諗起Sammi,就拍咗條片放上網。家英哥返到屋企,我同佢講條片好大回響,佢仲笑我話條片好『肉酸』。」至於家英哥早前由吉隆坡回港後便要隔離,亦暫停所有工作,阿姐笑說:「隔離期間,我有好好招呼佢㗎!」阿姐透露二人平日一起操粵曲,所以即使常常待在一起,也不會覺得悶。

商討振興粵劇界

另外,身為八和會館主席的阿姐,坦言粵劇界大受疫情影響:「每年三月本應係粵劇最旺嘅時候,有好多神功戲,但係依家全數取消晒,粵劇界真係好慘。」阿姐表示粵劇界準備於本月底與民政事務局局長開會,大家商討對策,希望能幫助業界。

撰文︰Pauline

編輯:李潔盈

美術:梁政敏