【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

唐詩詠爆嘉穎目標係追B女

發佈時間: 2020/05/22

鄭嘉穎、陳凱琳(Grace)終於宣布了再做父母,但BB性別仍未公開。一直替他們保守秘密的「鐵馬家族」成員亦可以鬆一口氣。唐詩詠大爆「阿哥」想追個女,如果Grace今胎生仔,不排除要追到前世情人為止!

唐詩詠昨日返電視城拍攝新劇《超能使者》,提到鄭嘉穎和太太陳凱琳喜迎第二胎,詩詠日前對此守口如瓶,問她要守秘密是否很辛苦?她只說知道了一陣子,但也不敢透露太多。詩詠笑言︰「唔知佢哋會生幾多個呢?可能好似阿Mo(陳豪)咁,追到有個女為止。」

跟林子善練跑

最近詩詠在社交網分享跑步樂趣,她表示停工期間每日的作息時間相當穩定,晚上十時前入睡,第二朝早上六時起床,直到最近開工才被打亂。詩詠透露︰「依家每晚開工到11點幾就好眼瞓,但朝早就好自然醒咗。林子善見我啲時間亂晒,於是捉埋我一齊去跑步,幫我調節一下,不過有時真係好眼瞓,依家開工仲未慣。」

詩詠表示一直都想去跑步,最近亦認識了多位跑友,好像江美儀已跑了一年多,更跟隨「發哥」周潤發一齊跑,「其實美儀好勁,我暫時仲未可以跟佢跑,我都希望以發哥為目標。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:陳禮恒

美術:梁政敏