【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【飛虎之雷霆極戰】蒙嘉慧闊別TVB 7年終再亮相 與鄭伊健勁恩愛 14年都唔鬧交?

發佈時間: 2002/05/13

蒙嘉慧憑《衛斯理》白素一角、《法證先鋒》系列梁小柔一角深入民心,自2013年約滿TVB之後,她多與香港電台合作,曾拍攝《火速救兵》、《有倉出租》,上年更參與邵氏劇集《飛虎之雷霆極戰》拍攝,在劇中與三哥苗僑偉有感情線。近日劇集於TVB播映,蒙嘉慧相隔7年終再在TVB亮相。

{{hket:inline-image name="14.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

今次蒙嘉慧飾演回流香港開時裝店的設計師,她接受TVB訪問表示:「再拍劇嘅感覺好唔同,原來拍攝模式有好大轉變,好多部機、唔使實景等。而且依家拍片可以自己想拍就自己試,唔使等人搵你做嘢。」她也分享與老公鄭伊健的家中生活點滴,表示以前拍戲成日整到周身傷而不自知,如今趁疫情留家經常互相拉筋做運動。

{{hket:inline-image name="13.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

蒙嘉慧與鄭伊健於2006年認識,拍拖大半年,女方已認定了男方。父母離婚,蒙嘉慧自小由婆婆湊大,婆婆患癌離世是其人生最大打擊,她曾接受有線電視節目《星級會客室》訪問回顧那天:「醫院成日叫我返去,伊健次次陪我,我唔好意思。嗰日我話自己去睇婆婆,點知真係走咗。」習慣獨立的蒙嘉慧覺得這些事應該一個人解決,她在節目邊講邊喊:「伊健凌晨5點打嚟問我去咗邊,我話屋企有喪事唔可以去人哋屋企,佢話:『你過嚟啦,一個人會好難過。』佢令我覺得佢就係我嘅家,好值得相信。呢個人會陪我到老,都幾好呀。」

{{hket:inline-image name="16.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(有線電視截圖)

拍拖7年,2013年結婚,蒙嘉慧曾被指多次逼婚,但她澄清:「逼佢又點?逼到求婚,咁幾時註冊?冇人逼到佢,佢話:『啲人愈講,我愈唔做。啱時間就做,唔會理其他人講咩。』」不過她認同二人有結婚需要:「我成日幫家人簽名做手術,如果到我出事要家人簽名,相處好耐嘅戀人冇簽名權力。」

多年來二人恩愛如初,蒙嘉慧大讚鄭伊健是好男人,有事做得不好、意見不合,不會發脾氣,只透過打機放下壓力:「佢話打機係唔畀自己去諗唔好嘅嘢。」有次他們發生交通意外,蒙嘉慧想問警察詳情,鄭伊健擔心她很大壓力,對身體不好,叫她不要煩著人家。但她不放心,堅持想打電話,兩人因而鬧交。最後鄭伊健主動讓步,說了一句:「我永遠支持你。」完美解決件事,連朋友都讚他很痛錫蒙嘉慧。

{{hket:inline-image name="17.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(有線電視截圖)

現時二人未有計畫生BB,蒙嘉慧解釋要照顧小朋友很大責任,從小安排他接受不同教育,擔心自己會忽略,做得不好,希望凡事隨緣。

{{hket:inline-image name="18.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(東星圖片)

 

撰文:張芷晴
責任編輯:楊安莉