【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

田蕊妮憶媽咪治療胃癌陪伴在旁 哽咽:「呢種親密世上無可取替」

發佈時間: 2020/05/23

陳志雲近日在YouTube頻道推出新節目《Stephen‧傾》,首集邀請到田蕊妮,阿田在節目中真情流露,在一個半鐘的節目入面哭完又狂笑,當中提到亡母因胃癌過身不禁哽咽落淚,場面感人。

{{hket:inline-image name="222r.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:《Stephen‧傾》影片截圖)

阿田被問到她跟媽咪關係如何時,她說:「媽媽係度嘅時候,佢嘅關心,佢嘅問候,你永遠會覺得好煩架嘛,好似管住晒咁。但當佢有啲咩需要我嘅時候,你又會覺得,呢種親密,世界唔會有另一樣嘢可以代替到。」

{{hket:inline-image name="rrr.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:《Stephen‧傾》影片截圖)

{{hket:inline-image name="300a8d79b83b3be6d00808ddeac6dda7.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

阿田忍唔住流淚(圖片:《Stephen‧傾》影片截圖)

憶及媽咪患病,阿田表示一直相伴在旁,她不禁哽咽:「知道佢有病時,癌細胞未擴散嘅,但個胃要切咗佢,原先要做電療同化療,但因為我媽咪好怕痛又貪靚,見過另一個親戚做化療,個情況嚇得佢好驚。」阿田表示媽咪做完手術後,就陪住她睇氣功和中醫,讓她心理上比較舒服。

{{hket:inline-image name="kristaltin4_1024.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

阿田同媽咪感情好好(圖片:田蕊妮IG)

可惜幾年後阿田媽咪癌症復發,飽受折磨 當時為陪伴她,阿田推了很多工作,例如一些要岀國拍的節目和劇集,又搬到媽媽身邊方便照顧。阿田表示:「當時拍劇自己揸車車返工放工,但阿媽都不放心,幾夜都定要等到我收工返屋企。」到2016年,在《來自喵喵星的妳》開拍前夕,可惜媽咪就突然病逝,阿田說:「最後期我直頭搬到醫院陪佢訓,當時好多朋友同我講,喺急救嘅過程會令病人好痛苦,我就盡量令佢舒服啲。」

{{hket:inline-image name="bkn-20160306215921433-0306_00862_001_02b.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

阿田當時有上傳媽咪舊照悼念她(圖片:田蕊妮IG)

阿田在鏡頭前一直強忍淚水,節目安排了她唱《最親》,她未唱先投降說不能現場唱,最後只唱了兩句她便走出鏡頭外喊!

{{hket:inline-image name="maxresdefault.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

媽咪過身時阿田正在開拍《來自喵喵星的妳》(網上圖片)

當時媽媽離開後,她也有發文表達對媽媽的思念。她曾在FB寫道:「我知道我要學懂放下,我知道我要接受您已離開我們的事實!我想工作現在對我來說是重要的。能幫助我分散注意力,令我有機會去投入另一個世界!媽咪,我正準備聽日開工。BTW您真的好美。」

 

撰文:羅慧怡

責任編輯:楊安莉