沈桃
沈桃

90後的青春短片

發佈時間: 2020/05/25

90後的青春短片

前幾天與家人飯敘,姨甥不停睇YouTube,我問他是否在看「健康‧旦」,他說︰「甚麼蛋?我睇緊『小薯茄』!」「哦!學人煲湯!」姨甥望我一眼,嘆口氣,說︰「阿姨!你自己睇下嘞!」哎呀!原來係一個甚受年輕人歡迎的YouTube頻道。

「小薯茄」由一班90後組成,大部分出身自浸會大學的電影學院,製作的短片以友情、情侶關係、生活點滴為主。短片劇情搞笑,易引起共鳴,演員亦各有特色,若有追看電視劇的讀者,相信對程人富和阿冰不會感到陌生,前者曾參演ViuTV《教束》的一角,在短片中是一位不折不扣的笑匠;而有「人哋女朋友」稱號的阿冰亦同樣在ViuTV《理想國》中登場,早排更擔任香港樂隊的新歌MV女主角。另外的三位演員︰阿J(經常被嘲笑單身)、童童(身材矮小可愛)和麗英(唱將)亦是「好戲之人」。

其中一條最受歡迎的短片《女人化粧睇對象?一眼睇穿邊個最Like你》,講述女人化粧原來有分等級︰由應付一般出街和上班的第一級基本粧,到第三級要迷倒對方的全粧;還有第四級︰零化粧,用真面目對着男朋友!問你死未!

(本欄逢周一刊登)

撰文: 沈桃 好飲好食好奇之穿花蝴蝶
欄名: 中環蝴蝶