【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

擁44吋半超長腿 劉穎鏇:瞓梳化放唔晒對腳

發佈時間: 2020/05/25

16年港姐亞軍劉穎鏇(Tiffany)天生高人一等,身高1.76米的她擁有44吋半超級長腿,令人羨慕又妒忌。不過Tiffany接受《晴報》專訪時,坦言「高妹」身形其實有不少煩惱,不但要訂造家具,更要為家人做「人肉腳架」!

昨日23歲生日的劉穎鏇,一副模特兒高䠷身材更相當吸睛。身高1.76米(5呎9吋)的她前年宣傳劇集時,曾公開量度一雙美腿,竟然有44吋半長,比楊明的腳足足長兩吋半。

雖然Tiffany的身材讓女生羨慕不已,但她坦言生得高大有不少煩惱:「我張床係度身訂造,我每晚先唔使捲到好似蝦米咁瞓覺。但屋企張梳化對我嚟講太細,如果打橫瞓上去,對腳就會凌空!」不過她的身高卻幫到家人:「屋企放得高嘅物件,我唔使企凳都攞到。我高過爸爸少少,有時爸爸要搵嘢,我水平綫就望到,所以佢成日要我做人肉腳架!」

與「哈比人」鄺潔楹成老友

身為籃球健將的Tiffany又自爆論盡,經常發生家居意外:「我習慣半夜去廁所,有時太急成日唔小心叉錯腳,唔知踩到咩嘢,到第二日先發現隻腳瘀晒。」不過,身高無礙Tiffany交友,她與出名細粒的鄺潔楹(Judy)因拍《學是學非》成為老友,雖然Judy只有1.55米高,但她們卻組成「最萌身高差」姊妹,前日Tiffany在IG上載合照,感謝Judy為她準備芝士蛋糕慶生,相當貼心。

採訪︰Pauline

編輯:李潔盈

美術:梁政敏