【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

張栢芝40歲生日 大仔Lucas窩心話冧爆媽咪

發佈時間: 2020/05/25

張栢芝昨日40歲生日,她前日提早在家舉行生日派對,身為壽星女的她大清早起床便準備炒飯及其他美食,而大仔謝振軒(Lucas)和細仔謝振南(Quintus)則分別使出「冧招」𠱁媽咪,令栢芝感動不已。

栢芝在昨日踏入凌晨一刻,於社交網上載生日相片及留言︰「多謝上天賜給我這一天,感恩有我身邊每一個人。」未知是否受到疫情影響,栢芝未有外出慶生,反而提前一天在家中舉行生日派對,而且落手落腳準備炒飯、咖喱豆卜魚蛋蘿蔔及茶葉蛋等美食,栢芝更拍片教炒飯,只見她準備了洋蔥、火腿、蛋和粟米等材料,十分豐富。

素顏出鏡的栢芝,鬼馬地用手機app替自己戴上口罩及配上兩隻可愛的熊耳仔,又指炒飯多油煙,所以晚上開P前才化粧。直至晚上派對完畢,栢芝又po了兩個生日蛋糕相上網,育有三子的她,透露雖然大仔Lucas沒有送禮物,但就由朝到晚陪伴在她左右,栢芝表示︰「佢解釋無送禮物畀我,因為都係用媽咪錢,佢覺得最好嘅禮物係一直陪伴喺我身邊,佢真係由朝早陪到我夜晚11點,我個仔真係好懂事,最好嘅禮物真係陪伴,呢番說話講中晒天下父母心,無論乜嘢禮物,都唔及聽到呢番說話咁sweet,佢用行動證明好錫我,感動到我想喊,我立即用眼鏡遮住唔敢流淚。」

Quintus哄媽咪睡覺

而二仔Quintus則昨晚踏正12點走入媽咪房,並拿着寫有生日字句的平板電腦給栢芝看,Quintus深知媽咪喜歡Hermès手袋,所以揀選了該品牌的代表顏色作為電腦熒幕底色,𠱁得栢芝開心笑不停,更搞笑叫Quintus將該份祝福儲存入電腦。之後Quintus向媽咪送上一個大大的擁抱,栢芝冧爆說︰「平時都係我送佢入房瞓覺,今晚佢話佢𠱁我瞓。各位晚安喇,40歲係人生新開始。」至於一歲多的孻仔張禮承(Marcus)可能是年紀太細,所以栢芝並沒有提及他。

撰文︰倪小珊

編輯︰黃寶恩

美術︰梁政敏