【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【壞榜樣】港媽搭的士不戴口罩 被好心提醒反單打報復 司機一句至理名言完美KO

發佈時間: 2020/05/25

父母言行舉止若有不當,隨時為子女立下壞榜樣!有的士司機指日前一名港媽與兩名孩子及外傭上車後便除下口罩,他好意出聲提醒,未料此舉反惹來對方惡意「單打」報復兼責罵,又聲稱要投訴他是「黑的」。不過,他不但未有因而怨懟對方,反而說出一句至理名言,被一眾網民大讚EQ高。

「司機溫馨提示乘客戴番口罩是原罪?」該名的士司機上周五(22日)在 Facebook群組「的士司機資訊網 Taxi」發帖,指一名年輕港媽「一拖二加工人」上車,

「(港媽)上車後就除低嗰罩滔滔不絕咁講嘢。只係客氣地溫馨提示一聲:唔該戴番嗰口罩,換嚟到達後媽咪玩『單打』唔高興。」

他指出,由於當日大多數客人都以100元紙幣付款,因此他手上共值500至600元的20元面額紙幣已經耗盡。未料到達目的地後,該名港媽也是以100元紙幣付款,於是他便詢問對方有沒有「散紙」,又或者可以八達通付款,

「佢即時話司機唔係要有100蚊找贖嘅咩?我客氣同佢講苦衷,如果你唔高興嘅,我惟有找大餅畀你,咁佢又拎到3張廿蚊紙出嚟喎(咁神奇嘅?)照找足$5.4畀佢。」

未料,找完錢後港媽未肯落車,反而留在車內斥責司機,「話頭先我好叫佢戴番嗰罩(哦!原來係呢個原因)又話佢唔戴罩關我乜事?(而家你坐我車喎?)話要去投訴我係黑的喎!咁我咪打埋收條畀佢去投訴囉!(費事你唔記得我車牌)佢仲猛咁鬧我,仲叫我好收聲(咦?乜我係你私人司機嘅咩?)」

對於港媽的無理指摘,司機未有惡言相向,反而是背住對方回敬一句:

「言教不如身教!」

對此,不少網民大讚司機「講得好」,又認為港媽的言行舉止為子女立下壞榜樣,「師兄做得好呀!」、「好EQ!」、「畀我會打返兩個乞嗤、咳嗽......睇吓佢咩反應!」、「呢啲人嘅仔女一定忤逆、冇家教,放心」。

 

責任編輯:李凱晴