【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【自私播毒】無視戲院禁食令自備爆谷 自私家長讓子女口罩亂放扶手

發佈時間: 2020/05/26

新冠肺炎疫情稍緩,政府逐步放寬防疫措施,容許戲院重開,但規定院內禁止飲食,並需要戴上口罩。惟日前有市民指有家長帶子女到戲院看電影時,卻無視「禁食令」,疑為子女自備爆谷等食物,更任由他們將用過的口罩隨便放在座位扶手柄上,有欠衛生。

有網民前日(24日)凌晨在Facebook專頁「生仔要考牌系列」發文,表示日前在社交平台上,看到友人上傳帶同子女到九龍灣一間戲院看電影的照片。

該網民指出,自政府宣布放寬限聚令、戲院於本月8日起恢復營業,其友人就迫不及待帶同子女去看電影。為配合防疫措施,現時戲院雖然重開,但禁止在影院內飲食,顧客亦需佩戴口罩,惟其友人卻公然違反規限,不但為子女「自備爆谷」及其他食物於影院內進食,更任由他們把使用過的口罩隨便放在座位扶手柄上,有欠衛生。

從上傳的照片可見,3名幼童並排坐在戲院椅子上,當時未有佩戴口罩,一人手執一袋以保鮮袋或膠袋裝好的爆谷在進食,其中一名幼童隨意把口罩放在座位扶手柄上,未有妥善處理,恐有「播毒」危機。該網民也不禁在帖文中強調,

「戲院依家唔畀食嘢,目的就係唔想大家除口罩。」

{{hket:inline-image name="101261080_551251272429983_5030434708333264896_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

3名小孩子在影院內進食爆谷。(「生仔要考牌系列」Facebook)

他又質疑友人身為家長「可唔可以負責任啲」,既然戲院已明文規定影院內不得飲食,便應該嚴格遵守,不禁揶揄「睇戲唔食嘢係咪會餓死?」。

「睇樣子小朋友都應該讀小學,仲唔好好教導佢哋應該點樣處理用過嘅口罩,請問點復課?」

不少網民均認為涉事家長未有做好防疫措施,「呢啲應該要通知戲院,請家長合作」、「睇戲用眼睇得架啦,防疫期間食乜嘢呀,一陣又爆(疫情)又要閂門」;亦有人表示「我喺現場,(涉事家長)帶埋2個『姐姐』睇,小朋友都講少少英文,但真係講嘢好大聲,巴巴閉閉,嘈到一個點,所以好搶眼!」、「兩家人,帶埋工人姐姐,好記得入場後佢哋好嘈,開咗場啲小朋友都好大聲講嘢,同埋講明唔可以飲食,我同小朋友入去前都食定嘢,唔使講都知避免飲食」。

撰文:蘇麗儀