【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【係咪圈中人?】馬浚偉拒借錢畀友人遭威嚇 「冇一個人有責任借錢畀你」

發佈時間: 2020/05/26

馬浚偉在社交網撰文,自爆日前收到一位失去聯絡多年的友人短訊,對方忽然問他借錢,但馬仔礙於跟對方不熟稔而婉拒,對方卻傳來一堆難聽及威嚇的信息;馬仔接受《晴報》訪問時,強調該名友人不是圈中人,他又語重心長告誡該友人:「唔好將自己嘅責任轉介畀別人,冇一個人有責任借錢畀你。」

相關新聞:【好人好事】李明蔚抗癌陷財困獲贈食糧解困 馬浚偉周圍撲物資親送病人機構

{{hket:inline-image name="2.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖:馬浚偉IG)

馬仔在社交網上載一張十字架的相片,留言稱跟該名失聯多年的朋友來回數天短訊,但說到底,原來是借錢問題,他指雙方從來沒有聯絡,也沒有交情及任何信任的建基,故不敢答應借錢,結果對方傳來一堆難聽和威嚇的信息。馬仔留言勸喻這位朋友:「希望你能正面處理錢財問題,也不要再抱投機和賭博的心,這些貪念最终會把你害得很慘的!願你重新振作,勇敢面對和承擔自身的責任,加油!」

{{hket:inline-image name="ig1.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖:馬浚偉IG)

網民看過馬仔的貼文後,紛紛猜測他口中的友人是否圈中人,不過馬仔接受本報電話訪時澄清:「大家唔使估,對方唔係藝人,我亦唔會透露係邊個。」馬仔強調跟該名友人已有十年沒聯絡,但對方突然致電向他借錢,令他感到錯愕,他無奈表示:「佢無端端問我借錢,但我真係同佢唔熟,又咁多年冇見,我又唔知佢做緊乜,所以就禮貌咁婉拒佢,但佢借唔到錢就留埋啲唔好聽嘅說話,呢樣係我最唔開心。(佢問你借幾錢?)6位數。」

{{hket:inline-image name="3.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖:馬浚偉IG)

馬仔又語重心長表示:「我覺得大家都係成年人,依家經濟又咁差,每個人都要照顧好自己,唔可以將自己嘅責任轉介畀別人,亦唔好貪心,令自己走入困境,我希望呢位朋友可以解決到自己問題,但冇一個人有責任借錢畀你。」馬仔又指若對方是熟朋友,又是江湖救急或要醫病,他定必慷慨就義,但不是「夾硬來」,馬仔續稱:「依家娛樂圈都面對緊一個逆境,我有錢我都會開project,請多啲同行嘅人,等大家有工開,我嚟緊開舞台劇都係呢個理念,等佢哋自力更新,而唔係攞啲錢不明不白去借咗畀人,反而唔鍾意咁,自力更生比一切都更加重要。」

{{hket:inline-image name="IMG_4604.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

撰文:倪小珊