【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

陳山聰惋惜賭王離世

發佈時間: 2020/05/27

陳山聰曾與三房的何超雲拍拖,他昨日現身電視城拍新劇時被問到賭王逝世,他稱︰「大家都知佢係一代賭王,對好多人嚟講都係好惋惜嘅事,希望賭王一路好走。(慰問何家上下?)呢段時間都係唔好騷擾人哋喇!」

黎芷珊難忘姑丈笑臉

何鴻燊姪女黎芷珊接受《晴報》電話訪問時稱︰「雖然有心理準備,但都好難過。(最後一次見面?)好耐之前。佢入醫院後無見過,不過有同佢家人聯絡。」問到與姑丈的難忘事,她回應︰「佢係好有心嘅人,細個比較多接觸,當時爸爸未過身,經常成班親戚聚會,Uncle(何鴻燊)好好人又成日笑。爸爸走咗(離世),佢一直都好照顧我哋屋企,我細佬結婚時,佢專登嚟同我哋家人影張相,真係好感激。」

劉德華:何博士貢獻良多

劉德華曾於90年代拍了兩套以賭王為故事藍本的電影,他在戲中扮演的「新哥」有勇有謀,當時連賭王都大讚華仔演得神似。對於賭王病逝,昨午劉德華回應︰「何博士這一生對社會貢獻良多,希望他一路好走。」