【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

美國賣5蚊美金一卷 薛家燕寄廁紙畀囡囡應急

發佈時間: 2020/05/28

薛家燕前晚在將軍澳電視城錄影音樂節目《流行經典50年》,原來家燕姐大女石祐珊目前身在美國,家燕姐指美國防疫物資短缺,一卷廁紙要索價五美元(約39港元),所以連忙寄兩條廁紙到美國給囡囡應急。

薛家燕前晚以低胸裝現身,她搞笑稱一身打扮在歐洲很流行:「後生嗰陣唔夠膽着,因為阿媽睇住,不過依家我都做咗人哋阿媽啦。」她透露大女石祐珊目前與王梓軒身在美國工作:「佢哋二月已經去咗美國,希望下月尾返嚟。珊珊初時戴口罩出街,啲人會覺得佢哋好奇怪,依家就人人都戴。」家燕姐表示當地的防疫物資相當短缺:「嗰邊唔夠口罩,一卷廁紙賣緊五蚊美金呀,所以我寄咗兩大條廁紙同口罩過去。」

家燕姐表示隔日與女兒通電話,她叮囑女兒與王梓軒互相照應:「佢哋依家一星期先出去買一次日用品,之前佢哋住嘅地方附近有爆炸,要臨時封鎖,佢哋差啲無家可歸。」她又指女兒更試過遺失銀包,幸好失而復得:「因為疫情之下好少人出街,佢返轉頭竟然搵得番(銀包)。」

惋惜賭王逝世

另外,提到賭王何鴻燊前日離世,家燕姐表示十分難過:「何生係一位大慈善家,熱心公益,又風趣幽默。我同四太(梁安琪)比較熟啲,其實何生已經好叻,撑咗幾年,但年紀大都無辦法。不過屋企人咁錫佢,相信佢應該走得舒服,希望佢屋企人節哀順變,遲啲先慰問四太。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:李潔盈

美術:顏玉玲