【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

無樓無車見家長遭嫌棄 港男發奮儲錢8年成功「上車」 女友父仍阻婚事:層樓太細

發佈時間: 2020/05/30

年輕人若要與心愛的人成家立室,除了要面對置業,還要排除萬難獲得雙方家長認同。近日一名港男表示,與女友拍拖初期曾被對方父親嫌棄「無車無樓」;8年後他發奮儲錢終於成功購入物業, 並欲向女友父母提親,未料竟然遭女友父親嫌棄單位太小,再次反對兩人的婚事。事主不禁苦惱地抱怨:「我而家真係唔知點算好,我真係唔明點解女朋友個老竇可以咁差。」

該名港男在投稿至Instagram帳戶「couple.murmur」,指9年前與女友在公司相識,當年鼓起勇氣向對方表白後相戀至今。拍拖初期時曾被女友帶去「見家長」,對方父親就甫見面就質問事主「有冇車同樓」,惟他當時並未持有任何物業,故初次見面遭反對兩人繼續交往。所幸其女友並未介意男友無車無樓,堅持與事主交往,甚至為此事與父親吵架。他指兩人真心相愛,不理解無車無樓何以成為分手理由,

「我心諗呢個世界有好多男人(包括我女朋友個老竇)都冇車同樓,咁係咪就唔可以喺埋一齊?」

被嫌屋太細反對婚事

事主不欲被女友父親看輕,於是發奮圖強,8年後終於儲夠錢,購入一間300多呎單位,並向其父母提親,怎料竟然遭對方反對,

「佢就同佢老竇講,我供緊層300幾呎嘅樓,想結婚,點知佢老竇話我層樓太細,都唔住得人,起碼要500呎。」

他聽罷立即「反白眼」,自問已經遵從對方要求「先買樓後結婚」,但仍然無法滿足對方。他因深愛女朋友,而且不想浪費彼此的青春,無法放棄這段感情。直至上個月女友意外懷孕,其父親仍然反對兩人結婚,事主為此懊惱不已:

「但係我真係好想負返責任。但係我又冇理由叫我女朋友忤逆佢老竇,同我結婚。」

此帖文引來網民熱議,不少人力撐事主「結啦,仲諗」、「有咩點算?結婚啦!」;也有人反問「你同佢老竇結婚定同佢個女呀」,著事主毋須理會對方是否贊成。有網民亦建議:「同佢講樓換樓,300轉500,再轉囉」,以作緩兵之計。亦有人提醒他,對方父親或另有主意:「小心一陣買咗500呎話搬入嚟同你住。」

撰文:黎穎芯