【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

應采兒誕細仔「Hoho」 陳小春爆大仔Jasper勁妒忌

發佈時間: 2020/06/01

陳小春太太應采兒上周五(29日)宣布誕下細仔,昨日小春到養和醫院探望妻兒。再為人父的小春心情勁靚,透露細仔乳名「Hoho」,有「好好」的意思。他表示老婆應采兒選擇開刀剖腹產子,全因順產太辛苦:「生產過程好順利,我有入產房陪老婆,但我唔敢剪臍帶,交番畀醫生啦,手術費包咗㗎嘛!」問到大仔Jasper榮升哥哥有何感受?小春坦言Jasper妒忌弟弟:「Jasper見過細佬,都開心嘅,不過今日(昨日)佢感覺唔係咁舒服,所以今晚要返去𠱁下佢。佢之前問過我『咩叫jealous(妒忌)』,吓,我唔識答佢。」

小春笑指Jasper平日口水多多,但現在想講卻「開不了口」,幸好他已成功開解囝囝:「我應承同佢踩單車、睇波,佢即刻開心番,係有少少jealous。」另外,小春笑言今次再做爸爸感覺更好:「因為今次有個印象,加上細仔個樣似老婆多啲,我安心晒,戥番勻多啲!」會否再追個囡囡?他即說:「辛苦,唔啦!夠皮,一家四口,成雙成對。」