【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【飛虎之雷霆極戰】馬國明自爆曾有女星主動畀房號 「我冇去因怕被人捉黃腳雞」

發佈時間: 2020/06/01

劇集《飛虎之雷霆極戰》演員馬國明、吳啟華、陳山聰和王敏德近日接受邵氏特備節目《Tiger's Talk》訪問,主持人伍詠薇和林盛斌(Bob)一向作風大膽,沒想到連話題都非常引人入勝。今集主題是「男人不壞女人不愛」,Bob認為男人要壞女人才會愛,沒想到一向予人感覺乖乖的馬國明說:「我梗係壞啦,點壞就唔講你聽,(傷透女人心?)傷晒!」他又直言自己會睇黃色網站,認為對男士而言是正常不過的事。

而吳啟華直言「冤豬頭都有盟鼻菩薩」,自己一向鍾意跟性格好的女人一起,若然遇到不妥當,就會立即分手。Bob直言乖乖女未必能夠滿足男人的需要,吳啟華直言:「性格乖乖唔代表咩,呢個係兩個人關係嘅問題,兩個人會互相影響呀嘛,要講靈慾合一,除咗慾之外,仲要有靈!」

相關新聞:【飛虎之雷霆極戰】黃宗澤挑戰全英語對白拍談判戲 陳奕迅大曬流利英文令人「耳朵懷孕」

{{hket:inline-image name="fei4.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:《Tiger's Talk》電視截圖)

{{hket:inline-image name="fei.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:《Tiger's Talk》電視截圖)

{{hket:inline-image name="fei2.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:《Tiger's Talk》電視截圖)

{{hket:inline-image name="fei3.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:《Tiger's Talk》電視截圖)

{{hket:inline-image name="fei5.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:《Tiger's Talk》電視截圖)

馬國明坦言很難憑空想像壞女人是否難以吸引到他,相信要遇到才知道,不懂得標籤別人,不過如果對方看上去紋身,自己多數會卻步。他自爆遇過非常主動的女性向他示好︰「我哋拍劇都有遇過,試過返內地拍劇,遇到不太熟嘅女演員,佢真係會畀個房號碼你。我梗係唔會去啦,一陣間入到去畀成班麻甩佬捉你『黃腳雞』,我覺得係『裝』我多過愛我,有啲想報警添呀。」馬國明被追問下講出對方是幕前的女演員,但不願透露是誰。

相關新聞:【飛虎同學會】黃宗澤杏兒分手累死《奶奶》系列 汪明荃責怪「阿仔」:係你搞垮咗!

{{hket:inline-image name="fei6.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:《Tiger's Talk》電視截圖)

{{hket:inline-image name="fei1.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:《Tiger's Talk》電視截圖)

而近年長駐內地拍劇的吳啟華亦加入爆料︰「直情聽過係成組人都派,周圍同人講佢房號,連攝影師都有呀,呢啲壞女人可以壞到咁,仲要晚晚都派。(有無派畀你?)大家都知嘛!」他還直指該女星「好得」,伍姑娘追問是否女一?啟華笑稱︰「係萬人迷呀!」令全場譁然。他續說該女星在內地劇組已出晒名,又指若對方給房號自己,一定不會理會,但被問到如果全組人只給他一個?啟華即笑笑口謂︰「咁呢,就可能會考慮喇!」不少網民紛紛猜測馬明和吳啟華口中的女星是誰,引來激烈討論。

責任編輯:楊安莉