【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

榮升姑媽幫手餵夜奶 胡定欣嚇怕唔敢生B

發佈時間: 2020/06/04

胡定欣、陳豪及黎耀祥前晚出席《東張西望》15周年兼邁向4,000集活動,與台前幕後齊齊切蛋糕慶祝。久未露面的胡定欣,笑言早前胞弟榮升爸爸,所以她幫忙湊BB,但卻因此嚇怕而不敢生小孩。

胡定欣、陳豪及黎耀祥被《東張西望》選為「人氣之王」,原來經統計後,三人接受節目訪問的次數最多,他們前晚在節目中分享以往出鏡的趣事。之後定欣與陳豪一齊受訪,定欣笑言想不到有受訪次數最多的數據:「頭先喺節目度睇番啲片段,記錄咗好多大小事情,由開劇探班到頒獎禮,真係勾起好多回憶同往事,好難忘。」陳豪笑言節目有很多自己的歷史見證,例如他以前剷光頭的模樣,問他會否儲起昔日的訪問片段?他說:「唔會,因為生活應該向前行。」

問休息多時的定欣是否等與無綫約滿?她表示一直有洽談合約:「其實一路有工作,只係受疫情影響,自己乘機休息下,呢段時間除咗做運動,亦多咗時間陪屋企人。」她透露最近榮升姑媽:「細佬做咗爸爸,今日(前日)係BB出世100日,我呢幾個月見證BB成長,又試過幫手餵夜奶,但親身試過先發覺原來湊BB真係唔容易。」問她會否想生育下一代?她笑說:「經歷過餵夜奶,真係有啲怕怕,但我依然覺得小朋友好可愛。」

陳豪唔介意再生第四個

至於陳豪與太太陳茵媺育有三子女,餵夜奶經驗豐富,問他會否追第四個小朋友,挑戰林盛斌「無綫多仔公」的地位?陳豪笑說:「我都追到個女,見好就收,同埋依家環球經濟暫時唔係咁理想,所以比較想集中火力照顧三個小朋友成長。」他自言追B隨緣:「唔係無可能,依家湊三個都好忙,遲啲先諗啦,不過邊個唔鍾意BB呢,都係多雙筷子啫!」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:李潔盈

美術:梁政敏