【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

胡楓自認偏心 孫兒地位超越仔女

發佈時間: 2020/06/05

明晚舉行大型籌款節目《萬眾同心公益金》,胡楓(修哥)、姜大衞(John哥)、Joe Junior和謝雪心,昨日在電視城為表演環節「養生太極有善耆」綵排,眾人跟隨李暉師傅耍太極,88歲的修哥太極馬步強而有力,果然寶刀未老!

眾人跟李暉師傅學耍太極,修哥和John哥謙稱太極高深不易學,他們都只是略懂少許。修哥說︰「聽聞耍得慢才叫精湛,耍得快反而唔好。我平時很少耍太極,周身郁就當運動。」John哥則喜歡以紮馬來鍛練體格。

提到父親節將至,問他們可知道當日怎樣慶祝?兒孫滿堂的修哥帶笑表示︰「呢個我唔理㗎,等啲仔仔女女發辦,叫我去東就去東,叫我去西就去西,都係聽佢哋指示。」在旁的John哥亦點頭附和,總之仔女的安排都是最好的,作為父親,當天跟隨子女安排就足夠。修哥又稱,如果屆時仍實施八人限聚令,一家人外出食飯不介意分枱坐,「八個人一圍,咁要擺三圍先夠坐!」

要求慶祝祖父節

修哥和John哥非常風趣,兩人說要「投訴」只有父親節,卻偏偏沒有祖父節!修哥更笑說︰「做咗爺爺和公公,先知有幾愛錫啲孫仔,真係仲錫得多過自己啲仔女呀。」此外,John哥的子女都長大成人,女兒姜依蘭與曹永廉結婚,育有一子一女,問他是否渴望24歲細仔姜卓文帶女朋友見家長?John哥笑說︰「佢依家無拍拖,雖然無同我講,但我睇得出。」

撰文︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:陳禮恒

美術:梁政敏