【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

黃依汶水煮牛肉收服兩父子

發佈時間: 2020/06/05

黃依汶應邀出席香港開電視節目《娛樂頭條》新環節「明星教室」,依汶化身「廚房達人」教主播植詠珊炮製拿手川菜「水煮牛肉」,不過,因為現場收音關係,所以沒有開啟抽氣扇,結果二人被辣味嗆得眼淚直流兼狂打噴嚏,依汶笑言︰「煮呢道菜,我嘅秘技係戴口罩!」以往從來不入廚房的依汶,現在已練得一手好廚藝,她自豪表示︰「以前媽咪成日話擔心我,佢話我唔識煮、又唔識做家務,生咗小朋友都唔知點樣照顧佢哋!依家我可以同番媽咪講︰『都話唔使擔心㗎啦!』」其實依汶精通廚藝,部分原因是受到老公陳國坤影響,她讚賞有加說︰「好似切嘢咁,點樣拎刀、點樣切,都係佢教我嘅!」

依汶和陳國坤婚後育有一子陳真,一家三口生活樂也融融,依汶偶然會下廚煮兩味逗兩父子開心,提到其拿手小菜「水煮牛肉」,依汶得戚表示︰「我學識煮呢味餸後,頭兩個月佢哋幾乎日日叫我煮!」可見這道菜應該相當有水準。