【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【加料飲品】觀塘西餐龐驚見曱甴溝凍檸茶 港男崩潰:咁大個仔第一次遇到

發佈時間: 2020/06/07

外出用膳時,有時會遇到食物衛生欠佳的情況,但有些情況實在叫人大吃一驚,一名港男於觀塘一間西餐廳內用餐,期間發現檸檬茶內竟然有隻巨型曱甴屍體,嚇得他立即離開不再光顧該餐廳,事後又自嘲「咁大個仔第一次見」,令一眾網友見狀均大呼噁心。

該名港男今日(7日)在Facebook群組「‎中伏飲食報料區」圖文並茂發帖,抱怨他在觀塘康寧道一間西餐廳內用餐時遇到的不快經歷。從樓主上傳的照片和影片中可見,透明杯內的檸檬茶不但有數片檸檬片更明顯地泡著一隻巨型曱甴屍體;該男食客更以湯匙攪動飲料,並撩出曱甴,狀甚噁心。

對此,樓主表示當場決定離開餐廳沒有繼續用餐,更崩潰表示:

「 成世人咁大個仔第一次遇到成隻曱甴浸落杯凍檸茶比(畀)人飲」

帖文上傳後引起網民熱議,有人直斥餐廳員工離譜,質疑在沖調或送上飲品時怎會沒有發現,稱「水吧睇唔到,賣水嗰個都發緊夢」、「報食環署唔好放過佢」;亦有人笑指曱甴體型大「好補」,又揶揄幸好樓主及早發現「如果呢隻唔係透明杯 相信你會飲晒先知甚至唔知......篤檸檬時篤爛曬」、「如果係我 , 真係今日都無胃口再食嘢」。

撰文:林幸琦