【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

黎明亮相《公益金》籌款騷 Do姐陸浩明爭相集郵

發佈時間: 2020/06/08

無綫前晚舉行籌款節目《萬眾同心公益金》,邀得徐小鳳、劉德華及容祖兒等錄影露面,卡士強勁;而身為公益金名譽副會長的黎明(Leon),前晚亦在錄影片段中現身作出呼籲,又與一班小朋友合唱公益金的主題曲。其後黎明現身錄影廠的直播現場,並上台負責接收善長捐贈的支票,期間他更向台下相熟友人熱情打招呼,心情大靚。

難得黎天王大駕光臨,錄影廠頓時變得熱鬧起來,不少藝人都爭相與黎明合照,包括Do姐鄭裕玲、黎芷珊、森美及陸浩明等,事後各人更將合照上載到社交網,Do姐留言︰「Long time no see!#黎明」森美貼出跟黎明的合照稱︰「唔好講笑,張相令我諗番起,我剛剛出道,美好的歲月。#第一次合照!」而陸浩明亦興奮留言謂︰「完show啦,今日Leon出現一廠呀,仲出現咗求合照人龍,同黎生合照係做公益金最大嘅福利,好想睇明福俠嘅片。」至於黎芷珊則大讚︰「黎明真係幾時都咁靚仔。」