【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

自爆人生最瘀事 吳卓羲忘記拉褲鏈 全場矚目

發佈時間: 2020/06/10

當藝人站上舞台表演時,都會百分百投入,力臻完美。但是,原來演出背後會遇到不少尷尬事,最常發生的是「走光」,女的忘記「打底」,男的忘記拉褲鏈,若幸運地及時發現,立即「執生」可化險為夷;但如果被台下幾百對眼睛望住才醒覺自己出醜人前,真的恨不得搵窿捐!吳卓羲、鄧佩儀、麥長青(麥包)和薛家燕大爆自己的「瘀」事,令人忍俊不禁。

吳卓羲在熱播劇《飛虎之雷霆極戰》飾演特別行動組章Sir,舞蹈員出身的他,有豐富的演出經驗,但亦曾遇上一件令他非常尷尬的事,就是上台忘記拉褲鏈!他表示︰「我喺上台表演途中,先發現唔記得拉褲鏈,雖然無穿崩,但仲唔夠尷尬咩!惟有唱唱下歌中途轉身,嗱嗱聲拉番條褲鏈,好彩嗰次係唱歌而唔係做訪問環節。不過呢個尷尬畫面已經畀台下觀眾睇到晒,最慘仲要係個高度同觀眾席成水平綫,想望唔到至奇!」

Ron表示,那時正值在TVB最忙碌的時候,每日都幾乎睡眠不足,他笑言︰「所以連最緊要嘅褲鏈都唔記得拉囉,不過都係試過一次啫!之後每次上台前都提醒自己,一定要檢查清楚係咪拉咗褲鏈,真係『頭可以唔吹,褲鏈一定要記得拉』。」

薛家燕︰無着打底裙瘀足幾十年

家燕姐入行多年,提到人生的瘀事,她立即回想起︰「大約喺60年代,嗰次去星馬登台,一日趕八場,走兩間戲院,每場演出七個節目,好趕!好趕!試過有一場由古裝轉西班牙服裝跳舞,又係好趕咁出場,出到場心情好興奮,同觀眾用西班牙文打招呼,仲拉高條裙準備跳舞,點知突然發現自己原來忘記咗打底,當時全場嘩咗一聲,我就尷尬到嗱嗱聲返入後台。」

當時家燕姐才16歲,每次演出媽咪都會陪伴着她,家薛姐說︰「我返到後台,媽咪話我趕時間搞到唔記得打底就衝出舞台,嗰一刻我真係好尷尬,都唔知點樣再行出去面對觀眾,最後我都要硬着頭皮行出舞台,我仲記得當時啲觀眾好興奮大叫encore,之後總算順利完成演出。呢件事真係好瘀,隔咗幾十年我都仲記得,哈哈!」

鄧佩儀︰表演時上衣鬆脫好驚險

在加拿大成長的鄧佩儀(Gloria),自言在讀書時期曾有幾件尷尬不已的往事。她約17歲的時候,有次參加學校的歌唱比賽,亦是人生第一次上台參賽,她說︰「嗰次仲係自彈自唱,上台前信心十足,特登揀咗件一字膊衫,打扮得靚靚咁上台表演。件衫胸前係綁帶嘅,點知表演中途突然發現件衫有一邊膊頭位開始鬆,件衫好似就快跌落嚟,表演到中途,我忍唔住停低整番好件衫,全場即刻大笑起來,我就真係好尷尬囉!」事後她的朋友都表示在台下目睹情況,也替她抹一額汗。雖然這段小插曲未有影響賽果,卻足以令她尷尬到想搵窿捐!

Gloria繼續自爆另一件在大學時發生的瘀事,當年正值少女情懷的她,暗戀校內一名男生,「有次在課堂間的小休時間,喺走廊迎面見到呢位心儀對象,原本我想擺個靚樣吸引對方注意,唔知點解突然整個人跌低,呢個畫面對方應該睇到晒,真係好瘀!」

麥長青︰錯手拍落女同事心口

男士們最尷尬莫過於錯手觸及女性敏感部位,小則尷尬一笑,嚴重的可能被指性騷擾,真的水洗都唔清!麥長青(麥包)曾經試過同類事件,可幸他一向形象正面,未有被人誤會是色狼。他回憶︰「件事發生喺I.P(舊清水灣電視城),一日喺服裝間換衫,嗰度地方狹窄,隔籬企咗個服裝部女仔。我試衫時唔小心一手拍咗落個女仔胸部,初時我未知發生咩事,幸好對方未有誤會我,反而笑笑口問︰『係咪有彈性?得唔得?』嘩!我尷尬到呢,不過大家都知道我係唔覺意!」麥包重提往事,依然一臉尷尬。

另一件令他感到十萬個不好意思的𤓓事,「試過拍外景有個break,一班人去茶餐廳食tea,食飽趕返去開工,竟然唔記得畀錢,之後先醒起,但係開緊工根本無時間返去餐廳找數,幾日後終於抽到時間返去畀番錢,好彩老闆好好無怪我,佢仲話︰『請你食啦!』我話唔好,錢一定要畀,唔想畀人誤會係呃飲呃食,食完嘢唔畀錢,個心始終唔安樂。畀番錢老闆後,佢請我食咗個茶餐!香港好在仲有一班好街坊,呢種人情味好親切。」

採訪︰Pauline

編輯︰黃寶恩

美術︰梁政敏