【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【藝人尷尬往事】薛家燕星馬登台忘打底全場嘩然 吳卓羲唱歌唔記得拉褲鏈超尷尬

發佈時間: 2020/06/10

無論是甚麼演出,藝人都會準備充足,務求以最佳狀態示人。不過有些藝人在演出背後都曾發生尷尬事。若及時發現,可立即「執生」;如果被發現才醒覺自己已出醜人前,真的為時已晚,尷尬非常!《晴報》訪問咗幾位藝人,包括吳卓羲、鄧佩儀、麥長青(麥包)和薛家燕,佢哋都大爆自己的「瘀」事,更指事件發生後都會引以為鑑!

薛家燕着裙跳舞冇打底

家燕姐50年代末以童星身份出道,年紀細細已經喺媽媽陪同下到馬來西亞登台。而家燕姐入行多年,當年也有瘀事發生,至今仍記憶猶新,:「我記得大約喺60年代,嗰次去星馬登台,一日趕八場,走兩間戲院,每場演出七個節目,好趕!好趕!試過有一場由古裝轉西班牙服裝跳舞,又係好趕咁出場,出到場仲好興奮,同觀眾用西班牙文打招呼,仲拉高條裙準備跳舞,突然發覺原來忘記咗打底,當時全場嘩一聲,我就尷尬到即刻嗱嗱聲返入後台。」

{{hket:inline-image name="3.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:東星娛樂)

當時家燕姐才16歲,她說:「我返到後台,媽咪仲話我咁趕時間搞到唔記得咗打底就衝出舞台,嗰一刻我真係好尷尬,都唔知點樣行出台面對觀眾,當然最後都要硬着頭皮行出舞台,我仲記得當時啲觀眾好興奮咁大叫encore,之後總算順利完成演出,不過媽咪就同我講以後真係要小心啲先得,呢件事真係好瘀,搞到隔咗幾十年我都仲記得,哈哈!」當年曾發生嘅蝦碌事,如今家燕姐已當成笑話一則,並引以為鑑。

 

吳卓羲忘記拉褲鏈

最近在《飛虎之雷霆極戰》飾演特別行動組章Sir的吳卓羲(Ron)是舞蹈員出身,出道多年,除了拍劇同拍電影之外,他亦曾是歌手及舉行演唱會。

{{hket:inline-image name="L1000009.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:《飛虎之雷霆極戰》劇照)

雖然Ron有好多演出經驗,但他亦曾發生「瘀」事,令他十分尷尬!他表示:「我喺上台表演途中,先發現唔記得拉褲鏈。雖然無穿崩,但仲唔夠尷尬咩!惟有唱唱吓歌中途轉身,拿拿聲拉返高條褲鏈,好采嗰次係唱歌而唔係做訪問。不過呢個尷尬畫面都已經畀台下觀眾睇到晒,最慘仲要係個高度同觀眾席水平線,想望唔到至奇!」

{{hket:inline-image name="2.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:東星娛樂)

Ron表示,那時正值在TVB最忙碌的時候,每日都幾乎睡眠不足,他笑言︰「所以連最緊要嘅褲鏈都唔記得拉囉,不過都係試過一次啫!之後每次上台前都提醒自己,一定要檢查清楚係咪拉咗褲鏈,真係『頭可以唔吹,褲鏈一定要記得拉』。」

相關新聞:【飛虎之雷霆極戰】黃宗澤挑戰全英語對白拍談判戲 陳奕迅大曬流利英文令人「耳朵懷孕」

 

麥包曾錯手拍落女同事胸部

男士們最尷尬莫過於錯手觸及女性敏感部位,小則尷尬一笑,嚴重的可能被指性騷擾,真的水洗都唔清!麥包曾經試過同類事件,他說︰「件事發生喺I.P(舊清水灣電視城),一日喺服裝間換衫,嗰度地方狹窄,隔籬企咗個服裝部女仔。我試衫時唔小心一手拍咗落個女仔胸部,初時我未知發生咩事,幸好對方未有誤會我,反而笑笑口問︰『係咪有彈性?得唔得?』嘩!我尷尬到呢,不過大家都知道我係唔覺意!」可幸他一向形象正面,未有被人誤會。

{{hket:inline-image name="1.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:東星娛樂)

麥包繼續談及另一件令他感到十萬個不好意思的𤓓事:「試過拍外景有個break,一班人去茶餐廳食tea,食飽趕返去開工,竟然唔記得畀錢,之後先醒起,但係開緊工根本無時間返去餐廳找數,幾日後終於抽到時間返去畀番錢,好采老闆好好無怪我,佢仲話︰『請你食啦!』我話唔好,錢一定要畀,唔想畀人誤會係呃飲呃食,食完嘢唔畀錢,個心始終唔安樂。畀番錢老闆後,佢請我食咗個茶餐!香港好在仲有一班好街坊,呢種人情味好親切。」呢件𤓓事仲令麥包深深體會到香港街坊嘅人情味。

相關新聞:【中佬唔易做】張松枝信心爆棚見工囂過面試官 麥包搵工靠朋友上堂竟然瞌眼瞓

 

鄧佩儀在表演途中件衫鬆脫

鄧佩儀(Gloria)在香港出生,後移民加拿大,在2012年參選溫哥華華裔小姐奪冠後回流香港加入TVB。Gloria指尷尬往事都在讀書時期發生。第一件是在約17歲、第一次參加學校的歌唱比賽時發生,她說︰「嗰次仲係自彈自唱,上台前信心十足,特登揀咗件一字膊衫,打扮得靚靚咁上台表演。件衫胸前係綁帶嘅,點知表演中途突然發現件衫有一邊膊頭位開始鬆,件衫好似就快跌落嚟,表演到中途,我忍唔住停低整番好件衫,全場即刻大笑起來,我就真係好尷尬囉!」事後她的朋友表示在台下目睹情況替她抹一額汗。雖然這段小插曲未有影響賽果,卻足以令她尷尬到想搵窿捐!

{{hket:inline-image name="4.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:東星娛樂)

另一件瘀事在大學時發生,當年Gloria正值少女情懷暗戀校內一名男生,「有次在課堂間的小休時間,喺走廊迎面見到呢位心儀對象,原本我想擺個靚樣吸引對方注意,唔知點解突然整個人跌低,呢個畫面對方應該睇到晒,真係好瘀!」

 

採訪:Pauline
撰文:林惠珊
責任編輯:楊安莉