【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【籌錢救狗】8歲唐狗舌頭生毒瘤恐擴散 「大樹下」五位數救狗盼籌醫藥費

發佈時間: 2020/06/11

寵物無法以語言告知主人生病,病情往往難以察覺。香港動物救援組織「大樹下」指一隻8歲唐狗早前被發現舌頭上長有一顆黑色素瘤,檢查後確診屬毒瘤,有機會迅速擴散。獸醫建議在3個月內注射4支疫苗,惟「大樹下」已花五位數醫療費用,加上長期財政拮据,實在難以負擔疫苗費用,盼有好心人捐助籌集醫療費用。

本地動物救援組織「大樹下」,一直致力幫助和救濟流浪動物。一隻患病8歲唐狗「靚B」,於7年前被大樹下創辦人於山上拯救,「一住就7年」。「大樹下」義工燕姐接受《晴報》訪問時透露,創辦人曾先生在山上遇見當時只有1個月大的靚B,滿身都是蚤蟲,皮膚又出現問題。當時靚B與3位妹妹被困在籠中,「如果冇人睇到佢就餓死喺入面」,曾先生即時將牠們救起。

神奇感應 義工發現靚B身體有異

靚B性格乖巧,深受大樹下義工歡心。在兩三年前的一次義工日,燕姐和一眾義工為狗狗洗澡時,與靚B感情深厚的燕姐突然「感應」到靚B身體不適,其後靚B突然暈厥地上,她們估計是「胃反轉」。燕姐等人輾轉帶靚B到旺角的獸醫診所,靚B下車後「更屙咗一大攤血」。最後,獸醫檢查後推斷靚B中暑,需留院治療,醫療費用高達五位數。

對於「感應」到靚B身體有異,燕姐淡然地表示,雖然狗狗無法告訴她,但卻能從細微的動作上觀察到,

「我睇得出,因為佢平時見到我係好開心四圍咁走㗎,但佢嗰日見到我,只有搖下條尾。」

{{hket:inline-image name="20200610DOG03.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

燕姐與靚B感情深厚,難以想像失去對方。(圖片提供︰大樹下)

靚B再受病魔折磨 長黑色「毒瘤」

惟好景不常,靚B又再次受病魔折磨。燕姐表示,上月1日,她發現靚B舌頭上長有一顆黑色肉粒,雖然當時已有心理準備,「但估唔到係咁毒嘅黑色素瘤」。「大樹後」很快就安排靚B接受手術,雖然手術順利,惟報告顯示,該黑色素瘤屬於「毒瘤」,會迅速擴散,獸醫建議轉介到另一醫院的腫瘤科。

燕姐對於靚B突如其來的噩耗,感到傷心欲絕,

「睇到佢咁,我心就好痛好唔捨得,咁乖嘅小朋友點解會生埋呢啲嘢(腫瘤),個天唔公平,佢哋身世已經咁可憐,仲要咁對佢哋?」

經腫瘤專科檢查後,發現腫瘤暫未有擴散跡象,但醫生亦建議盡快注射一共四支疫苗,並需於3個月內完成,以阻止黑色素瘤短期內再攻擊靚B。然而,「大樹下」一直照顧狗場內外數百貓狗,長期入不敷支,加上早前又為靚B花近五位數診症費用,導致財政更為拮据,實在難以負擔約2萬元的疫苗費用,故希望有心人能伸出援手。因未籌募到足夠醫療費用,「大樹下」現時只能提供營養補充品及中藥予靚B,同時祈盼盡快有轉機。

大樹下善待動物庇護站(錦田)有限公司
Big Tree Animal Sanctuary and Adoption Centre Limited
中國銀行:012 – 885 – 0 – 012332 – 5
匯豐銀行:801 – 525940 – 001
PayPal 捐款:enquiry@bigtree.org.hk

Facebook群組:大樹下善待動物庇護站(錦田)有限公司-- 即之前錦田狗場

 

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.娛樂資訊

撰文︰劉紀瑩