陳淑蘭
陳淑蘭

士可殺不可辱

發佈時間: 2020/06/11

士可殺不可辱

美國雖然係一個所謂嘅民主地方,但好多時候,你都可以感受到那裏有些白人從骨子至眼神,對待有色人種的歧視。他們自認在血統和膚色上高人一等,對有色人種充滿偏見和歧視。我唔係常去美國,但好多次都感受過他們自以為事的優越感,所以我不太喜歡去美國。

最近嗰次經歷,係上年我同一班內地同學去西雅圖的遊學團。話說我之前和3位同學去了一間餐廳,飲白酒食蠔,招呼我們的菲裔美國人非常熱情,令我們有一個開心的晚上。於是我們在臨離開美國前兩天,再去這間餐廳一次。打電話去預約時,他們說要收取25%的服務費,我說無問題。到當天打電話reconfirm我哋嘅預約,又再提醒要畀25%的服務費,我又說無問題。

到當天,我哋去到,負責服務我們枱的是一位白人女人。她面上一直都帶有輕視眼神,take我哋order時木無表情;當我們想點白酒時,她堅持要看我們「每個人」的護照,才給我們落單。

老實講,橫睇掂睇,雖然外國人睇中國人比較年輕,但我哋真係無一位在場人士個樣細過30歲,仲要係超級無禮貌。你可能以為佢無表情係因為面部麻痹所致,但佢對隔籬的白種客人卻笑容可掬。你好明顯感受到佢嘅冷暖之分。

我其他同學好nice,話算啦,佢哋唔係一定要飲酒,但我真係好嬲。我哋嚟消費,仲要受白眼!仲要畀小費?No way!今時今日嘅種族歧視態度,我絕對唔會啞忍!士可殺不可辱,我哋走!所以我係唔會移民外國做二等公民的,因為至少我仲可以瀟灑地走。

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭