【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

新劇煞科 湯洛雯心急約馬明拍拖

發佈時間: 2020/06/16

湯洛雯(靚湯)與馬國明高調認愛後獲全城祝福,靚湯昨日返無綫電視城出席新劇《一笑渡凡間》拜神儀式,春風滿臉的她,對於馬明的《鐵馬尋橋》兄弟妹投訴二人隱瞞戀情,靚湯即安撫說︰「連我好姊妹岑杏賢都唔知。」

湯洛雯、蕭正楠(阿蕭)及簡淑兒等昨日穿上古裝戲服現身,沐浴於愛河的靚湯全程笑容滿臉,她在台上被拍檔取笑「收穫豐富」時,一臉怕醜說︰「都唔關呢套劇事(指與馬明拍拖)。」靚湯表示今次跟阿蕭有感情戲但無親熱戲,阿蕭即說︰「真係好彩,依家新聞出咗街,攬都唔敢攬啦!」

二人表示劇集快將煞科,之後會好好睡覺休息。約男友馬明拍拖?靚湯說︰「我要狂瞓24小時,因為呢排日日外景,真係曬到好攰。依家又無得去旅行,之後可能約出去食下飯,好似正常情侶咁囉。」對於馬明「鐵馬家族」弟妹林子善及唐詩詠投訴他們隱瞞戀情,靚湯說︰「我哋好少話畀人聽,始終想穩定咗先,而且大家開緊劇無時間講,我好姊妹岑杏賢都唔知。(約食飯?)等馬明約好佢班兄弟,如果邀請埋我當然去。」

蕭正楠閃卡升值五倍

另外,阿蕭太太黃翠如日前在懷舊玩具店找到阿蕭經典Yes!Card,但翠如見五元一張笑言要考慮買不買。阿蕭笑言當年拍攝時只有24、25歲,非常嫩口︰「翠如好慳家,考慮可能買棵蔥好過買我張卡,我本身無儲,但有粉絲送畀我,放喺屋企某角落。」對於該卡由一元升值到五元,阿蕭話︰「五倍喎開心死啦,如果當年有1,000萬張,依家都有5,000萬啦!」身旁的湯洛雯笑言︰「我以前有儲何嘉莉同張栢芝嘅卡,阿蕭嗰張係咪『𠽌𠽌𠽌』年代?」阿蕭即尷尬說︰「𠽌你個頭!等我仲咁忍口唔講你戀情,哼!」

撰文︰倪小珊

採訪︰楊安莉

編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏

攝影︰林良明