【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

外傭玩電話懶理少主要求去廁所 涉鬧孖女黐線︰點解要屙尿

發佈時間: 2020/06/16

本港不少父母雙雙外出工作,只能聘請外傭打理家務及照顧子女。日前有元朗街坊聲稱在公園遇到一名不稱職外傭姐姐,當2名年僅4歲的孖女表示欲上廁所,竟遭外傭大鬧「有冇搞錯,點解要屙尿」,遂上前質問女傭,卻遭對方不禮貌對待。

該名網民日前在Facebook 群組「外傭僱主必看新聞訊息」發文,指昨日(15日)早上11時許,在元朗一個公園上見兩名外傭姐姐在坐長凳上聊天,期間一對疑為其少主的4歲孖生女童,其中一人上前表示想上廁所,未料外傭即煩燥回應︰「你痴(黐)線架(㗎),有冇搞錯,點解要屙尿?」隨後由在場另一外傭帶女童到附近店舖如廁。未幾,另一女童亦要求上廁所,該名外傭再次不耐煩表示︰

「有冇搞錯,又要去,唔准去!」

該網民不值其所為,決定上前質問:「點解小朋友要去廁所你就鬧佢!」未料對方態度輕佻,反指:「你唔係僱主關你咩事?做咩要鬧我?小朋友去廁所係玩。」不過據事主觀察,外傭當時只顧與友人「吹水同㩒電話」,她遂私下教兩名女童向媽媽告狀,

「我有叫佢今晚返屋企同媽咪講,另外教咗佢如果你想去廁所嘅時候,工人姐姐再鬧你,你要同佢講唔可以鬧你。」

該網民認為,如在公眾場合下小朋友要求上廁所都被責罵,難以想像外傭平日如何對待她們,更呼籲家長要好好保護自己小朋友。

帖文一出隨即引來大批網民留言,力撐樓主敢言「好在你有睇到,同埋幫手出聲」、「救咗對孖女,平時父母喺出面做嘢真係好難知道日常發生緊咩事」,不少網民直言希望「推文」令孖女媽媽知道此事,更擔心妹妹會因此有童年陰影。

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.娛樂資訊

撰文︰潘迦晴