【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

陀仔呻辛苦 吳若希拒封肚:想生3個

發佈時間: 2020/06/17

早前宣布陀第二胎的吳若希(Jinny),昨日到電台宣傳。她透露現時懷有14周身孕,由於妊娠反應嚴重,所以獲老公特別貼身照顧,她笑說︰「好難得可以勞役老公喇!」

育有三歲女兒的吳若希,宣布今胎陀B仔,湊成「好」字。Jinny昨日到新城電台宣傳新碟《愛情無價》,透露懷孕初期嘔吐情況嚴重,她說︰「我日日由中午12點攬住個馬桶嘔,攬到去晚上11點幾,好痛苦,依家漸入佳境。」她表示今胎陀得比上次辛苦:「連續工作兩日已經好攰,唔想落床,行路行五分鐘就想死。」

談到陀「金笸籮」,Jinny大爆老公得悉她懷孕後,第一時間不是通知雙方父母,而是致電給陪月員︰「因為個陪月喺我生第一胎時照顧得我太好,令小朋友好快戒夜奶又易湊,所以老公第一時間打畀佢。」她笑言獲老公貼身照顧︰「陀仔反應慢啲,我不停點老公做嘢,好難得可以勞役佢。」

大女唔肯分享玩具

Jinny坦言沒有刻意追仔,她說︰「其實我想要女多啲,不過我哋屋企對BB性別無特別要求,又唔係有幾百億身家。(可以封肚?)無特別話封肚,如果屋企環境許可,又畀到好嘅生活環境,我希望生三個,但要多啲資金同心力,除非我哋移民或者身家暴脹,否則都唔會生第三個。」她透露大女知道將有弟弟後,卻希望有個妹妹︰「個女本身好鍾意BB,但知道係細佬後,就話唔可以分享裙仔同玩具。」

撰文︰倪小珊

編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏