【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《飛虎3》下月開拍 吳卓羲大爆有視帝加盟

發佈時間: 2020/06/17

吳卓羲(Ron)昨日到電台宣傳劇集《飛虎之雷霆極戰》,他透露下月初開拍《飛虎3》,屆時會有幾位視帝級人馬加盟,而女演員更會大換血,Ron表示︰「女演員有啲我都未合作過。」

《飛虎之雷霆極戰》將於下周大結局,吳卓羲透露原定三、四月開拍《飛虎3》,但受疫情影響,所以延至下月初開鏡。他說︰「《飛虎2》之前內地已經播晒,收視非常好,所以再拍第三輯。今次加咗好多新演員,會有幾個視帝喺裏面,其中一個係郭晉安,女演員全部都換晒新嘅。」Ron十分期待跟老拍檔苗僑偉(三哥)及黃宗澤(Bosco)一同拍劇,又指在這個時勢有工開,已十分感恩。

Ron劇透自己在新一輯故事中不再演飛虎︰「新劇係另一個故仔,我因為私人事無做飛虎,知道依家只係寫咗劇本大綱,好多都未定。」至於跟新加盟的女演員合作,擔心傳緋聞?Ron笑指︰「仲細咩,我哋呢啲無人傳㗎喇,專注喺套劇啦,睇劇唔好睇緋聞。」但有傳黃宗澤追求緋聞女友陳嘉桓的好姊妹余香凝?Ron表示有看報道︰「我見到Bosco回應,佢話係監生砌,又話背脊骨落。我信佢話無就無,佢邊咁得閒,拍戲咁忙,開完工又要去蠔吧,邊有時間。」

慨嘆緣份未到

另外,Ron主動恭喜馬國明與湯洛雯拍拖,問他是否恨拍拖?Ron笑說︰「恨又點,有先得㗎,唔係話有就有。」對於馬明與靚湯在不同廠拍劇仍能撻着,Ron說:「所以覺得馬明叻仔,緣份無得講,大家識咗咁多年,戥佢開心,佢都話自己年紀唔細,佢大我少少。(你年紀都唔細?)咁我仲係拼搏期。(都可以拍拖?)唉,緣份未到,唔好再挑起我啲傷心事,點去渴望都無用,我都想。」

編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏

撰文、攝影︰倪小珊