陳淑蘭
陳淑蘭

天垂象,見吉凶

發佈時間: 2020/06/18

天垂象,見吉凶

我已經有30幾年無去過太空館了。呢排又有股衝動想再去,重新認識宇宙。

自問自己嘅天文地理常識,一直都唔識。天象中,只知有星星、月亮、太陽、金星、木星、土星、火星……好似就係識咁多!點解無端端會突然對天象有興趣?全因呢個多災多難嘅庚子2020年。好多預言家,都係從星象計算出嚟。於是我亦因為follow佢哋嘅拆解,去研究下。當然點睇都唔明啦。淨係佢哋話順行或逆行幾多度……都睇到我成嚿雲,都唔知啲恒星向左走定向右走。

不過宇宙真係有好多信息,懂天象嘅人絕對睇到一啲內裏嘅奧秘,所以以前嘅皇帝,身邊必有這些人才解玄機。

近期有一位好hit嘅印度14歲占星神童阿南德(Abhigya Anand),在去年8月透過占星術,成功預測到新冠肺炎疫情會在11月爆發。他再預言全球由於今年12月20日,木星與土星將完全重疊,會有一場更大的災難發生;這災難比新冠更嚴重,並將持續至2021年3月21日。

呢個禮拜日,6月21日夏至當日將出現日環食(古代人甚至形容為天狗食日);日食帶橫跨亞洲及非洲,但在本港只能看見日偏食。若天氣情況許可,大部分面向西方且沒有障礙物的地點,都可能有機會睇到過程。

「天垂象,見吉凶。」此句話是出自《易經》,意思是大自然的變化,會顯現到人世間吉凶禍福的變化。而相傳天狗食日的出現,也會啟示一些人間的吉凶福禍。咁奧秘嘅題目,一篇文章豈能講得晒,一於下期再繼續。

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭