【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【居住問題·上集】家姐結婚想老公搬入一齊住 港女怕被趕走盼母親「企硬」:生埋B就無㗎喇

發佈時間: 2020/06/18

本港樓價持續高企,不少市民無法安居樂業,年輕人更是難以「上車」成家立室。一名港女近日大吐苦水,指姐姐打算婚後讓丈夫遷入她們家中,令她擔心兩人會反客為主霸佔居所後將她趕走,更憂慮其單親家庭本來「成屋女人」,突然「多個男人」會不方便,遂希望媽媽「企硬」反對,令姐姐的「如意算盤」打不響,「我好驚我媽媽會應承呀......唉,我點算好?」

姐姐私下問媽媽 婚後丈夫可否搬來住

一名24歲港女近日在網上討論區「連登」發帖,指姐姐欲於明年結婚,更私底下問媽媽婚後丈夫可否搬來住,

「(姐姐)想老公搬入嚟一齊住,問我媽媽好唔好,我媽媽話要諗吓……唉真係好麻煩,最怕之後趕唔走咋,住住吓當正自己屋企。」

媽媽事後詢問其意見,而她亦坦言「唔想」,「一直都係成屋女人,突然多個男人好唔慣」。她指出,父母在她就讀中一時離婚,自此兩姐妹便由媽媽撫養成人;而現時三母女所住的700呎居屋有3房,物業為媽媽名下,而媽媽亦已辛苦供完。媽媽曾說過,兩姐妹要結婚就搬走,單位是留給自己養老,但姐姐竟然仍提出過分要求,

「由細到大都係我媽媽養我哋兩個,再供埋層樓,我最驚佢哋搬入嚟霸咗間屋咋!生埋B就無㗎啦,一定畀佢哋趕走,惟有叫我媽媽企硬!」

姐姐為「月光族」 以前亦曾提出類似要求

她續指,姐姐與未來姐夫現年27、28歲,未來姐夫亦是在單親家庭長大,住公屋的他沒有自己房間,「以我所知我姐夫就好慳,但我家姐好大使。」她指出,姐姐為「月光族」,沒有幫手供樓之餘,亦沒交家用,以前亦曾經提出類似要求,

「早幾年,我家姐都話想佢Ex(前男友)搬入嚟住,我媽媽話唔可以,阿妹仲細唔方便,希望今次我媽媽都企硬啦。」

她又認為,姐姐與未來姐夫絕對不會考慮租屋或買樓,「淨係知佢哋諗住買車,買樓就未必……我諗我家姐唔會出去租,因為屋企裝修完無耐,好新淨。」她直言與姐姐的關係時好時壞,「佢唔發港女脾氣就無事」,但幾年前一次吵架後,「我凌晨出咗去樓下坐,佢即刻鎖門唔畀我入屋,最後我去咗朋友(家)瞓咗一晚。」

網民苦勸要「企硬」阻止 事主透露母親終極答案

不少網民均認為她要堅決反對,「請神容易送神難,遲啲生咗B就會話要唔夠空間叫你走」、「企硬啦,佢地肯定想踢走你霸走間屋,你走咗再迫埋你媽媽獨佔」、「咩叫引狼入室咪就係呢啲case」、「大把真人真事,真係唔好心軟,冇能力就咪結婚,想結婚咪一齊捱囉」。

對此,女事主表示已直接就此事詢問姐姐,但對方竟回應「無啊,無咁快結婚」。同時,她又指已逼媽媽「表明意願」,

「頭先我同咗我媽講,咁我又結婚,我又搬入嚟住。我媽話:兩個都無得搬入嚟!」

延伸閱讀【居住問題·下集】兄長婚後大嫂遷入兼生B 港男慘做廳長瀕臨被趕走 欲搬離減家用反被父親責罵【查看詳情

 

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.娛樂資訊

責任編輯:李凱晴