【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《那些我愛過的人》熱播 林文龍爆郭可盈晚晚捧場

發佈時間: 2020/06/19

現任亞視副總裁林文龍,昨日重回無綫「娘家」宣傳主演的劇集《那些我愛過的人》。他透露太太郭可盈與女兒林天若是劇集忠實粉絲,晚晚追劇,有份「貢獻」收視。

林文龍昨日與黃翠如、連詩雅及陳自瑤等,到無綫電視城出席《那些我愛過的人》宣傳活動,眾人在台上大玩拳擊,又以劇中角色感情關係分組對壘,場面搞笑。對於劇集收視和口碑俱佳,林文龍坦言劇集播出以來,都沒有留意網民評論,又自爆其社交網帳戶都是由黃翠如幫他開設,拍完便沒有再跟進。

林文龍笑說︰「同一班後生演員開工有好處,就係可以自我增值,與時並進,依家有嘢要send出去,都係叫阿女幫我,佢係我秘書。」問太太郭可盈與10歲女兒可有收看該劇?他表示︰「佢哋晚晚都會一齊睇,係忠實粉絲,個女見到我出場就好興奮,佢哋有份貢獻收視。」

黃翠如爆唐詩詠大把人追

同場的黃翠如透露郭可盈有傳短訊鼓勵她,令她很感動;又指老公蕭正楠雖要趕劇,但回家亦會追劇支持她。翠如說︰「呢幾日好多同事同我講話好鍾意套劇,又話有某啲劇情感動到佢哋喊,讚我做得好,有幾個同事仲攬住我,好開心大家見到我嘅努力。」

談到馬國明宣布與湯洛雯拍拖,翠如笑說︰「阿蕭呢排同靚湯拍緊劇,成日見到馬明,但佢眼神唔係望住阿蕭,我哋喺公司梗係唔出聲啦!(唐詩詠嬲?)佢好開心就真,唔使再將佢同馬明拉埋一齊,大家唔使對佢有幻想,佢大把人追,我叫佢慢慢揀。」

撰文︰倪小珊

編輯︰李潔盈

美術︰顏玉玲