黛安
黛安

賽馬會招募見習學員 見習騎師周俊樂嶄露頭角

發佈時間: 2020/06/22

賽馬會招募見習學員 見習騎師周俊樂嶄露頭角

香港賽馬會嘅「賽事見習學員」計劃,一向係有志加入賽馬行業年輕人入行嘅好機會。黛安知道,5年前加入該計劃嘅見習騎師周俊樂,現時唔單止取得5勝頭馬嘅佳績,佢喺入讀見習騎師學校期間,仲發掘到音樂才華,同時成為填詞人,其中馬浚偉主唱嘅《以後黃昏》,就係出自佢手筆!

現年20歲嘅周俊樂(Jerry)自細鍾意踢波,14歲因好奇而學習馬術,讀完中三,喺家人建議下投考馬會賽事見習學員,在通過體能及策騎測試後,於2015年9月入讀見習騎師學校修讀賽馬證書課程。

Jerry話,入學後立志要成為騎師,但最初體重超標,策騎表現亦未符理想。「當我準備放棄時,舍監教我彈結他,仲叫我嘗試填詞,我填咗一首叫《夢想》嘅歌,過程中我諗通咗一啲道理,『不要讓將來的自己後悔』,所以下定決心向成為騎師嘅夢想出發。」

填詞令Jerry學會釋放壓力,佢完成在港3年多訓練課程後,去年被送往南澳洲深造。今年5月9日首次在港上陣,初次在沙田馬場策騎即贏咗兩場頭馬!Jerry話,短期目標係提升騎功,長遠目標係升格為騎師。見習騎師學校校長陳念慈就話Jerry目標清晰,性格堅毅,相信佢會成功圓夢。

黛安知道,賽事見習學員除咗有機會成為騎師外,也可以在其他賽馬工作崗位盡展所長,新一屆賽事見習學員計劃今起開始接受報名,各位有興趣嘅年輕人,快啲上馬會「賽馬培訓發展委員會」網站www.hkjc.com/rdb填寫申請表格,即時網上遞交申請啦。

撰文: 黛安 消息特靈八卦公關
欄名: 八卦名利場