【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

馬米高出書 爆有女藝人專恰新人 呂慧儀:印象中跟他沒有對手戲

發佈時間: 2020/06/23

呂慧儀(長腳蟹)今年四月疑因不滿被採訪而喝罵電視台女主播後,昨日再捲入另一單是非。事緣馬蹄露姪仔馬米高出書,自爆曾在拍劇期間受到「Old Seafood」及拍檔「海產」的奚落和欺負,有指滕麗名及長腳蟹成為嫌疑人物,不過長腳蟹昨日回覆《晴報》時,聲稱沒印象跟馬米高有對手戲。

馬蹄露姪仔兼YouTuber馬米高曾於無綫工作七年,去年初拍畢《牛下女高音》便離開,近日他推出新書《英文寫真》,當中有兩章節〈娛樂照妖鏡〉和〈Seafood看人低〉,用揞名撕破「偽人」的面具。由於他曾參演《愛‧回家之開心速遞》,所以有傳書中的「Old Seafood」矛頭直指滕麗名,而「海產」就似是長腳蟹。

馬米高在文中提到有次到書局拍外景,休息期間他坐在公家凳休息,女藝員「Old Seafood」見狀即面露不悅,跟身邊化粧師說「你做咩唔坐,依家畀咗唔知啲咩人坐」,嚇得馬米高立即起身道歉,但「Old Seafood」再跟化粧師說:「下次你自己坐好喇,唔好畀唔知啲咩嘅人坐。」

另一單則踢爆「Old Seafood」同劇拍檔「海產」喜歡扮導演,對其他人指指點點,又擅自改新人對白,並計算其他演員有否拍攝超時。不過同劇男演員「虎哥」則見義勇為,開口為新人抱不平。本報昨日向長腳蟹求證,她回應︰「印象中我跟馬米高沒有對手戲,所以不太清楚。我不回應了,謝謝。」而滕麗名至截稿前仍未有回覆。

打工仔都會遇到

至於馬米高則回覆稱︰「咩劇同乜人就等大家玩下端午節競猜遊戲啦!其實依家睇番都係一個好好嘅經歷,同唔同人相處都係要上嘅一課,好多謝佢哋入錢落我袋!每個地方都好多old seafood,我諗好多讀者打工仔都會遇到類似嘅經歷,咁佢哋又畀到我生活例子,等我可以講下形容不同類型同事嘅英文,所以就放咗落本書度,我最想帶出畀讀者知嘅,就係學英文就好似我做茄喱啡咁,開頭一定會經歷少少苦,只要繼續畀心機,一路努力一路從中學嘢,就會愈嚟愈好。」

撰文︰倪小珊

編輯︰黃寶恩

美術︰Simon