【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

陳凱琳29歲生日曬大肚寫真

發佈時間: 2020/06/24

昨日29歲生日的陳凱琳(Grace),早前宣布為老公鄭嘉穎再度懷孕,她昨日在社交網上載多張大肚寫真相,身穿一件頭肉色泳衣的她腹大便便,上圍明顯升級,但手腳依然纖瘦。Grace留言︰「The Best Birthday Present。今個生日特別有意義,除咗好感恩有一個咁愛錫我嘅屋企,嚟緊我哋嘅家庭將會迎接呢位小生命,心情好緊張,好興奮,好期待!我唯一嘅生日願望就係希望自己、BB,同埋身邊咁多位嘅朋友都健健康康!God Bless。」好姊妹龔嘉欣、岑麗香及陳瀅等均留言祝賀。

而陳山聰太太Apple早前在情人節宣布懷孕,她前日亦大曬黑白大肚寫真及留言︰「想不到由結婚到就嚟生BB可以一年內完成,非常之感謝上天,非常感恩沿途身邊有很多有經驗的好朋友畀好多意見及鼓勵我,令我在這個奇妙旅程入面並不孤單亦不徬徨。」