【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【凍齡男神】馬浚偉自爆脾氣臭 對女友似軍訓 「完美馬仔」最欣賞女藝人竟然係佢?

發佈時間: 2020/06/24

最近馬浚偉打完羽毛球自拍留念,引來好多網民大讚他是凍齡男神:「睇唔出你幾多歲,以為你得20幾」、「這是25歲的哥呀~」、「生理年齡18歲」等,但其實他今年已經48歲!打羽毛球是馬浚偉忙裡偷閒的奢侈活動,皆因他近排工作非常忙碌,又要排練他的第3個舞台劇《男人40 CEO》,同時亦繼續為其製作及主持的節目《緣來自咖啡》進行拍攝。

{{hket:inline-image name="16.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(馬浚偉Facebook page圖片)

{{hket:inline-image name="17.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(有線電視截圖)

{{hket:inline-image name="18.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(馬浚偉Facebook page圖片)

馬浚偉接受傳媒訪問坦言自2012年離開TVB已失去穩定收入,但這段時間正是他所享受的自由自在生活,他解釋不是公司事事不批准,而是公司有制度。如今身為製作人,馬浚偉樣樣事都要親力親為,又要管理同事,他表示最憎人遲到,特別是睡過頭那種:「好多同事已經被我鏟到上天花,通常3次夠喇,超過3次?唔該佢另謀高就啦。」

被問到為何特別討厭同事遲到,他解釋全因為一個痛心原因:「當年我媽媽喺醫院,佢一路有病,明明好好哋,突然間隻眼一反,我哋就知佢抽筋,即刻叫醫生。睇住佢(身體)變黑,我即刻拉開佢個口,驚佢咬到自己條脷,來來往往唔夠兩分鐘,醫生即嚟打止抽筋針,一分鐘,睇住佢變番正常。」他承認自己沒有資格逼別人明白,始終很少人曾經歷生死攸關的事,但他自此深信時間寶貴。

{{hket:inline-image name="19.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(馬浚偉Facebook page圖片)

馬浚偉指自己工作好忙,仲有好多理想、目標,沒有時間拍拖,而且他自認工作時脾氣臭,曾被前度投訴似軍人,女生未必招架得住,所以暫時都不急於結婚,感情事隨緣,但他說只要遇到合適的人,隨意可以成家立室。他表示過往的女朋友皆是圈外人,如今覺得娛樂圈好多好女仔,故不抗拒跟女藝人拍拖。

入行以來,馬浚偉與楊怡、鍾嘉欣、陳法拉、胡定欣關係一向親密,前3個已經有終身伴侶,胡定欣就已經單身了一段時間,被傳媒問到同胡定欣關係,他笑言一直以為胡定欣有男朋友,覺得跟她在藝術交流很開心,二人曾經深夜傾心事,只是好拍檔、好朋友。講到最欣賞的女藝人,馬浚偉沒有選擇胡定欣,而是盧覓雪,他說道:「雪雪係個非常有自信嘅女仔,我好欣賞佢。」他表示最難忘是她在電影《內衣少女》其中一幕:「好驚為天人!嗰幕佢喺衣櫃出嚟,我直頭尖叫。我有同佢講,我覺得佢好靚,眼形幾靚,第二佢靚在自信,好接受自己、承認自己,佢完全知道自己就係獨一無二,有內涵。」

▼《內衣少女》中的盧覓雪

{{hket:inline-image name="15.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(電影截圖)

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

撰文:張芷晴
責任編輯:陳小芝