【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【真.海鮮價】大圍買海鮮遇古惑檔主 疑趁畀錢「閃電換牌」加價 街坊睇穿破綻當面拆穿

發佈時間: 2020/06/26

近日有大圍街坊買海鮮時,竟遇上「真.海鮮價」,一位男士指早前光顧大圍一海鮮檔時,當自己「睇中」某海產準備付款後,對方懷疑暗中反轉價錢牌,令價錢迅間由$40變成$45,認為有關手法不老實,今日特意到場觀察及踢爆對方,不過店方則堅稱價錢無錯。

一名男士今日(26日)下午在Facebook群組「大圍友聯盟」發帖,指自己過往於大圍區一間海鮮檔買海鮮,該對男女店主在他選中海產後,會突然加價。他今日再到該海鮮檔觀察,發現當自己向男檔主說明要某種海產後,即使價錢牌已列明$40,都會突然變成「海鮮價」,

「佢地會博你攞錢時,好快手反轉個牌,跟住收你 $45。」

事主決定即場踢爆,對方卻堅稱只是「唔小心反轉咗」,後來惱羞成怒,大聲喝問「你要唔要?係$45先啱!」,事主最後只好離去。

事主又指,估計已有不少長者及主婦「中招」,呼籲街坊付款時記得留意價錢牌,

「之前都會話唔好意思,識做收返平個價錢。大家留意有啲價錢牌係兩面,差$3至5,100%係等你攞錢時,用老千手法反轉去貴嗰面。」

帖文隨即引起不少網民熱議,多人表示有相同經歷,「我都覺得佢哋唔老實...試過被呃」、 「之前已經係用呢種手法,估唔到而家轉咗新舖都係咁」;亦有人指該檔主不僅價錢不老實,而且不足秤,「上次買蝦我話要半斤,佢話食多少少然後收$50,返到屋企磅連半斤都無,得227g」。

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

撰文:賴天兒