【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【剪髮中伏】男子光顧尖沙咀髮型屋疑「中伏」 妻子列4大伏位:屈完一樣又一樣

發佈時間: 2020/06/27

光顧理髮店時定要跟髮型師溝通清楚,以免產生誤會。有女網民分享,指其丈夫日前到尖沙咀一間髮型屋理髮,未料髮型師未交代細節已叫事主洗頭,其後更無視客人要求,「手起刀落」為事主「剷青」。對此,樓主表示大感「中伏」,遂發文列出4大「伏位」,提醒一眾網民多加注意。

伏位1. 未交代詳情就叫客人洗頭

一位女網民本周二(23日)在Facebook群組「將軍澳討論區」發文,表示當日其丈夫到尖沙咀一間髮型屋理髮,未料入內後發現職員「成班都係『MK仔』、『MK妹』」,二人見況本想「走人」,惟職員「未講啲咩就叫咗你去洗濕定個頭」,樓主形容當時「已經覺得伏咗」。

伏位2. 「手起刀落」無視客人要求

樓主表示,該名為其丈夫服務的髮型師「個樣好似精神有問題咁」,她形容,

「髮型師佢自己個頭唔知點解濕晒,講嘢把聲『死吓死吓』,好似發緊夢咁」。

她又指,其丈夫向該名髮型師提出「想修短少少」,對方卻彷彿啟動了「自動航行模式」一般,「一起手不停剪同不停用剷剷我老公個頭髮」,期間該名髮型師更不時看電話,未有注意客人「講話只係想修短」。

伏位3. 態度惡劣反駁客人

後來樓主丈夫終於「頂唔順」,詢問該名髮型師「點解要剷到咁青」,對方卻反駁指「係你自己話想剪短」。樓主表示,最令人感崩潰的是,該名髮型師替其丈夫理出一個「陸軍裝」髮型,形容「頭頂嗰啲(頭髮)勁長完全無剪過,後面同兩側剷到青光晒」,對方態度更是惡劣,「連一句唔好意思都無」。

「從來未試過(遇到)咁癲嘅髮型師,仲要屈返你轉頭同你嘈話係你要求咁剪。」

伏位4. 不明文收取額外費用

樓主指,髮型屋門口標註「$198洗剪吹」,埋單時卻收費200多元。二人隨即詢問職員原因,對方卻稱事主「要指定髮型師」,因而需要收取額外費用,令樓主大感不滿,

「我老公佢今次第一次上嚟,點會指定髮型師呀?屈完一樣又一樣。」

樓主遂在網上發文,提醒「各位巴絲打們唔好上當,千祈唔好中伏!」。有網民看到帖文後,表示「好的髮型師難求!我都遇過,畀佢剪短過龍真是好氣頂!」;亦有將軍澳街坊推薦自己一直光顧的理髮店予樓主。

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

撰文:蘇麗儀