【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【姓氏係「失婚」】裕美食4年死貓被指「不守婦道」 遭前夫家暴兼抹黑:「公平嗎?」

發佈時間: 2020/06/29

裕美2016年被指偷食黃子恆,不過事後裕美指係角度問題,黃子恆只係工作上朋友。之後更因為咁驚爆裕美搞緊離婚,佢當時指係「性格出現問題」,佢哋之間冇第三者出現。

{{hket:inline-image name="29c302f7373e80bf77ef5b7e2d6168be.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

 (東星娛樂)

林作與裕美早前公開認愛,全城都唔睇好之餘,就連林作媽媽都表明唔接受「美作戀」,話希望阿仔搵一個條件好,「身家清白」嘅女仔。不過林作就阿媽嘅說話都唔聽,力撐女友,經常喺社交網出post護花。過往嘅情史「累事」,令到佢形象長期喺谷底,日前裕美都終於忍唔住為自己平反,寫下有理有節嘅千字文,都有唔少網民撐佢同埋表示相信佢。

相關新聞:【認收求婚戒指】裕美堅守戒條拒絕婚前性行為 感謝男友林作尊重並開腔維護

{{hket:inline-image name="7C9H8pCkCYJ9KPJfob-NraiJPppxemcpejdysXo3crE.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

二人愛得黐纏,但就得唔到祝福。(網上圖片)

裕美首先對自己被標籤「失婚」表示不滿,話失婚就好似佢個姓一樣永遠離不開佢個名:「失婚有罪嗎?我出軌?我的婚姻早已有名無實,大家永遠憑著八卦新聞判斷我為人。」

{{hket:inline-image name="4a57d6d1af9fb28f41c6f666de32cb8dsaasftp20200221.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

裕美(東星娛樂)

裕美指自己當年係遭到前夫林恩浩先生抹黑,指裕美使咗佢好多錢,但裕美反駁前夫當年只有$12000月薪,婚後所嘢都係AA制。裕美更爆出當年曾多次被家暴才要求離婚。而前夫更係不斷恐嚇佢, 如果同傳媒講就唔會簽紙離婚,因為怕影響佢聲譽,同埋工作上嘅升遷。

{{hket:inline-image name="0d1851a66f4a3f257ec73b5dde0fecde.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

裕美與前夫(東星娛樂)

裕美更表示佢唔怕同男方對質:「今日的我,唔會再好似以前咁唔作任何回應,食死貓!從前我為了保護對方聲譽,就算不能一起都希望對方過得好就好,到最後只有我一個人獨自承受輿論攻擊。現在,我邀請所有傷害過我的人出來和我對質,看看到底是誰賊喊捉賊。」

「原來我多次被男方打,誣蔑,大眾卻完全視男方沒問題?公平嗎?香港人思想,原來還在停留在古代!」

{{hket:inline-image name="adc9fdfaec9e2556714eb07ffe2d4405saasftp20200221.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(東星娛樂)

裕美為自己多年嚟嘅負面形象平反,指自己並唔係大家「不守婦道」嘅女人,認識佢嘅朋友就會知道佢對每段感情都係過於認真。

{{hket:inline-image name="sssss030.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

裕美離婚後曾公開同老外男友嘅戀情,可惜最後都係未能開花結果。(網上圖片)


從小父母離異,令到裕美立志21歲就要建立自己嘅家庭,不過裕美表示都係因為咁令到佢失去自我:「我以為只要你做得好,對方就會愛你,認定你,會跟你行到最後!時至今日我發現,如果我這樣做對方就愛你,若你不夠好對方就不愛你,這都是很條件性,並非愛你這個人,而是喜歡你為佢所作的,日子久了,便會覺得你這樣做是應該的。到一天,我向對方說岀感受,對方便指責我變了,開始有要求,很麻煩!開始向我發脾氣!原來永遠都是我遷就人,對方卻不能夠接受我的。

「原因是我不夠愛自己,連自己都不𢤦得愛,人家都不會愛你。」

{{hket:inline-image name="65610865_374018983301605_6441087238322035574_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(裕美IG)

佢最後寄語女仔一定要好好愛自己,唔好自貶身價:「一個真正愛你個男人,無論你是如何,他都一樣愛你,也不想你為佢做太多,因為他不忍你勞累,一個真正愛你的男人是會保護你,把你捧在手心上,愛錫你!」

{{hket:inline-image name="20200626JLC001__20200626_L.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(《晴報》獨家圖片)

撰文:黃蘊姿