【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【同甘共苦?】失業夫3份兼職做足7日養家 全職媽媽拒辭退家傭或搵工:想老公搵多份夜晚炒散

發佈時間: 2020/06/30

新冠肺炎疫情打擊香港乃至全球經濟,不少家庭支柱頓失工作而令家中經濟陷入困境。一名兩孩港媽近日向友人吐苦水,指丈夫兩個月前失業後做3份兼職養家,雖然一星期做足7日,但收入大減,因而希望對方「搵多份夜晚炒散」。然而,當友人建議她辭退家傭或重返職場幫補家計時,身為全職媽媽的她不但拒絕,更大發雷霆與友人「反面」,令友人感到十分無奈。

一名女網民上周四(25日)在網上討論區「親子王國」發帖,指她有一名友人為40多歲的全職媽媽,有一對分別9歲及11歲的子女,「大學畢業㗎,以前做OL,酒店禮賓部行政,結婚就冇做」。對方丈夫失業兩個多月,

「朋友(港媽)每幾天便打來呻,埋怨個老公搵唔返之前的人工水平。她老公失業後現在做送外賣+兼職速遞員+星期六日揸uber,加埋有$25,000左右。」

她指出,友人丈夫失業前月薪為32,000元左右,由於一家人所住700至800呎連天台的村屋為祖輩留下,不用交租亦不用供樓,「所以老公份人工比較好使」。然而,自對方丈夫失業後收入大減,友人便覺得「而家少咗抆抆緊,好唔開心」,

「想個老公搵多份夜晚炒散,問我有冇識人介紹。」

由於友人的子女年紀漸長,她便建議友人「一係cut咗屋企個工人,一係佢自己搵份part time」,無奈均被對方拒絕。更甚者,對方竟然因其建議而大發雷霆,

「點知佢嬲咗我……話我唔想幫佢,只係想推佢出去做工……我同佢講:你老公做幾份,你都做返一份半份好應該啫,頭家大家都有份……結果佢更嬲,block(封鎖)埋我。」

此事引來網民熱議,不少人認為該名港媽自私,未能與丈夫同甘共苦,「佢自己嘆死,老公做死」、「根本就虐待老公」、「好明顯你朋友習慣咗畀人養,連幫吓個老公都唔肯」、「無做嘢仲請咩工人?9歲同11歲都好多嘢自己搞掂」、「嘩,懶到咁,祝佢老公好運」。同時,不少網民又認為樓主即使失去此朋友亦不需介懷,「係咁㗎啦,想取暖點知失敗梗係嬲咗你啦」、「block咗仲好啦,佢都唔係你朋友,唔使煩」。

不過,亦有網民表示:「個老婆心態咁差嘅,就咁睇佢老公好可憐,不過一家唔知一家事,可能大家傾掂數呢。」對此,樓主亦表示同意:「咁又係……我哋外人一家唔知一家事,我唔識佢老公,了解唔到佢感受……希望佢不會太難受啦。」

 

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

責任編輯:李凱晴