【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

Kay讚張繼聰講電話戲味十足

發佈時間: 2020/07/03

張繼聰和謝安琪(Kay)這對圈中模範夫妻不時在社交網放閃,昨日張繼聰又上載多張他正在講電話的照片,只見他一臉正經的樣子,雖然沒有透露正在跟誰通話,但這一瞬間卻被太太Kay拍下來,阿聰上載照片時更留言︰「有人將我講電話嘅呢一刻影咗落嚟。我︰點?係咪覺得我有型,控制唔住自己?佢︰唔係,係想畀你睇番自己講電話嗰陣係幾有氣勢……其實有無需要?Btw,我講緊嘅係一個cold call嘅電話。」而Kay就留言「劇力萬鈞」,似是讚老公的表情好有戲味,亦有網民留言提議他可以拍《保持通話續集》。

而阿聰亦為Kay拍攝一輯靚相,Kay亦借用朋友的文字分享感受︰「每當情緒風暴來襲時,我會觀想自己成為一棵樹,樹根深深紮根於泥土中。地面上的樹幹樹葉,雖受着狂風暴雨不斷吹打,但我存在的根,卻牢牢地紮根於與大地,絲毫沒有動搖過。」粉絲都表示喜歡Kay的分享,從中得到很多啟發。