【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

「如花」李健仁去年中風半癱 田雞︰佢想見影圈舊朋友

發佈時間: 2020/07/07

昨日有報道爆出在電影及廣告經常男扮女裝的周星馳愛將「如花」李健仁,去年在深圳焗桑拿期間暈倒,其後中風半身癱瘓。昨午《晴報》聯絡到其好友田啟文(田雞),他指現時盡力組織好友探望對方︰「佢好想見舊朋友,見完都積極啲!」

59歲的李健仁在影圈打滾接近30年,代表作包括周星馳(星爺)的《國產凌凌漆》、《九品芝麻官》等,以男扮女裝的丑角聞名,近年他主力在內地拍攝網絡電影。不過,昨晨有傳媒驚爆他去年在深圳焗桑拿期間暈倒,送往醫院急救後證實中風,右邊身不得動,其後回港接受治療,現時在家休養。

本報昨午致電聯絡到田雞,證實李健仁是去年九月出事︰「當時佢喺深圳做手術後,返回香港接受復康程序,安排佢回港入住政府醫院,之後無生命危險就轉咗去療養院。」他又說︰「我上次見佢係去年尾係香港嘅療養院!之後佢已經返家,佢精神無問題!」田雞又稱︰「佢講嘢我哋都要估估下。我比較例外,佢認得我,叫到我個名,我哋啲舊記憶佢仲記得!(星爺知道?)佢一早知,出事後我第一時間通知!」

家人欲低調怕騷擾

田雞又透露,李健仁的家人欲將事件低調處理︰「出事後有人同我講,我先至知,我打畀佢(李健仁)又無人聽,之後Whatsapp問佢做咩唔通知我,佢家人問咗佢意願先代回覆,知道佢嘅實際情況!」田雞透露好友欲見影圈舊友,自己亦盡力通知友人往探望李健仁,之後亦見他反應積極。

談及李健仁近況,田雞回應︰「始終出事後已經近一年,之前問過佢家人都話唔想公開,怕被騷擾、追訪,影響佢嘅康復進度,我一直都組織及通知朋友去探佢,不過撞正疫情啫!(他的內地工作?)無晒!(今年微博多次出Po?)佢舊經理人公司幫佢搞,宣傳之前拍落嘅作品!」他又表示每日也與李健仁的家人聯絡,了解李健仁的身體狀況。至於網友亦祝福「如花」早日康復;期望他努力撑過去。

撰文︰Steven

編輯︰黃寶恩

美術︰Simon