【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【婚姻觸礁】與老爺奶奶同住 沒機會與老公親密接觸 2孩港媽想離婚:大家都好似冇咗愛

發佈時間: 2020/07/07

為應付龐大開支,本港不少家庭都是「公一份、婆一份」,小朋友由家傭或「四大長老」照顧。一名兩孩港媽日前發帖吐苦水,指自己與丈夫的關係愈來愈生疏,再加上與老爺奶奶同住,更是沒機會有親密接觸,難以修補關係。對此,她直言「大家都好似冇咗愛」,但礙於年幼子女,離婚似乎並非好選擇,因而詢問一眾網民該如何是好。

該名港媽日前在網上討論區「親子王國」以「好想同老公離婚,但係又身不由己」為題發帖,指與丈夫的關係愈來愈生疏,覺得自己對丈夫「已經冇晒感覺」,而且「有成1年幾冇掂過大家」。

她指出,隨著第二胎出生,因為丈夫想「想畀返自己人湊」的關係,不肯聘請家傭,老爺奶奶因而搬來與他們同住,幫忙照顧孩子。亦因為與老爺奶奶同住的關係,她與丈夫跟本沒機會有親密接觸,加上丈夫「成日話返工好忙」而冷落她,兩夫婦完全零交流,因而令她感到傷心,

「我唔想再咁落去,同奶奶住已經好唔想,日日係屋企對得最多就係奶奶,同老公見面係極少......我尊重佢決定,佢同返自己屋企人住當然唔覺有問題,不過我好頂唔順佢屋企人,日日都對住,係幾咁辛苦!所以我非常難受! 」

她又指,自己曾與丈夫討論過「好耐冇2人世界」的問題,而丈夫事後亦有改善,但無奈最終都打回原形。她想丈夫多點陪她,但丈夫放假時,「我feel到佢好唔想將啲時間去陪晒我,佢實搵到啲節目又去咗約Fd,我真係好傷心……佢都唔係咁想對住我......」最後,她表示:

「其實大家都好似冇咗愛,呢個地步仲可以再一齊到下半世?我好矛盾……想離婚,不過而家有2個仔女,又好難離到……」

網民建議租酒店增情趣 或向專業人士救助

此事引來網民熱議,不少網民對於樓主的遭遇大為同情,並紛紛留言給予建議,「不如坦誠同老公傾吓,請工人,不想同老爺奶奶住,否則就分開啦」、「其實好多家庭都係咁。如果佢唔係有女人或對你太差,試吓多啲溝通修補」、「感覺係因為無獨處時間,不如用少少錢,周末訂酒店兩夫婦過吓二人世界增進感情」。此外,亦有網民建議樓主主動尋求協助,「加油呀,有無試過婚姻輔導?好多老夫老妻都有呢個問題。一係搵專業人士幫吓手。」

 

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

責任編輯:李凱晴