【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

網上狂曬B 陳山聰趁囝囝瞓覺影Selfie

發佈時間: 2020/07/08

陳山聰日前榮升爸爸,太太Apple剖腹誕下兒子Jaco。連日來山聰連環出po大曬父子合照,更為Jaco開IG做KOL,狂吸近4,000位粉絲,相當厲害。前晚山聰在IG大騷與兒子的selfie,他趁囝囝睡覺時大玩有趣濾鏡,又作勢想錫啖BB,不過Jaco依然睡得香甜,更面露微笑,十分可愛。山聰以兒子身分搞笑說:「爸爸咪嘈住我瞓覺啦!」

正忙於拍新劇《超能使者》的山聰,收工在家仍在刨劇本,不過今次有「伴讀小書僮」Jaco陪住,令山聰開心留言:「貢(咁)樣睇劇本係最正嘅!」昨日山聰又po去街相,相中他推住黑色型格BB車,又說:「新車落地兩仔爺梗係要走番轉啦。」另外,山聰的「家姐」伍詠薇與「細妹」陳敏之日前探望BB,敏之感性留言說︰「阿哥變陳爸爸了,大家看着大家成長,看到陳山窿2.0誕生,姑姐表示開心又欣慰,又能娶到靚靚賢妻,可喜可賀!」