【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

亂入《愛‧回家》色誘「島大」三子 馮盈盈︰我戴眼鏡有斯文Feel

發佈時間: 2020/07/16

無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》,前晚獲馮盈盈化身「眼鏡娘」斬叉燒兼穿上浴袍色誘「島大三子」,雖然她最終無露肉,但觀眾都Like爆其眼鏡Look。昨午盈盈回覆《晴報》時,自言戴眼鏡嘅氣質唔同咗,有斯文Feel,更在IG笑言︰「讀到島大畢業入接龍(集團)先!」令劇迷十分期待。

前晚馮盈盈驚喜現身《愛.回家》,她在劇中同樣叫盈盈,飾演「島大」Canteen燒味部的新手阿姐,憑靚樣吸引一班男學生爭相幫襯Canteen,亦吸引到金城安(周嘉洛飾)、朱凌凌(吳偉豪飾)和艾頓壯(焦浩軒飾),盈盈更相約三人做裸體雕塑Model。

不過,這位神秘女子原來是島大燒味部員工、自稱「島大馮盈盈」的大芬姐(劉素芳飾)姪女,她是為姑姐出頭而想玩謝三子!盈盈在劇中的眼鏡Look驚為天人,不少視迷讚她夠清純;有人亦期望她再入劇組玩轉「島大」,做「安凌」CP的第三者。

盼三個盈瑩同場

盈盈昨午在IG指,這次是與監製一同構思其眼鏡文青Look。外界對其眼鏡娘造型反應正面,她回應︰「如果日後有新劇,我都希望個角色加眼鏡造型,大家覺得我戴眼鏡有斯文Feel,好驚喜,之前拍劇都未試過,有新鮮感畀到觀眾已經滿足!」

記者問及可希望長駐《愛.回家》,盈盈笑言︰「睇大家反應,可唔可以再客串一集,睇監製意思!(想同大小姐嗌交?)我反而最想同湯盈盈、姚瑩瑩同場,製造TVB三大盈瑩同場畫面,應該好有趣!」再問盈盈可希望床戰「島大吳彥祖」吳偉豪,她戲言︰「唔好啦,我驚『安凌CP』嘅粉絲會嬲!」

撰文︰Steven

編輯︰黃寶恩

美術︰Simon