【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

網民最愛《殺手》爆炸頭 李佳芯唔鍾意:驚嫁唔出

發佈時間: 2020/07/17

李佳芯(Ali)昨日出席劇集《殺手》宣傳活動,Ali在劇中的爆炸頭髮型深受網民歡迎,不過她似乎不太受落,更笑言網民專跟她唱反調,擔心維持這髮型會嫁不出去。

昨日記者會公布《殺手》收視,首周七天跨平台總數為29.2點,超過190萬人收看,成為無綫由17年至今,二綫劇集首周收視冠軍。李佳芯希望收視會愈來愈好:「套劇已經係兩年前拍,好多場面都唔太記得,我個角色開始間接殺人,印象中會有掟飛鏢殺人嘅場面。」

提到網民喜歡Ali在劇中的爆炸頭髮型,她笑說:「我都估唔到,我發覺觀眾好似鍾意同我唱反調,我話唔好嘅,佢哋就愈鍾意,我驚我繼續keep住爆炸頭會嫁唔出。(男友陳炳銓喜歡爆炸頭?)我無問佢,不過陳豪就話好睇。」

預告下月有劇開

Ali原定在書展推出新書《心之所往》,可惜書展因疫情延期,她說:「本書一定會如期推出,下星期書局有得賣,簽書會要等疫情好轉啲先,大前提係安全最緊要。」會否考慮在書上留唇印?她笑說:「我無呢個自信,留唇印嘅話似乎好變態。」

另外,有傳Ali被飛出重頭劇《兒科醫生》,由張寶兒頂替其角色,Ali澄清說:「其實公司從來無搵我拍呢套劇,根本唔存在易角呢個情況。我下月中應該會開拍另一套劇,都見過監製,詳情由公司公布。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:李潔盈

美術:梁政敏