【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

群星告白 激親父母刻骨銘心的一次 黃宗澤︰偷5蚊買零食遭媽咪痛打

發佈時間: 2020/07/17

每位小朋友都有曳曳的時候,雖然大多是一些小事如貪玩和為食,但是家教甚嚴的父母,小則責罵幾句作教訓,重則痛打甚至送上一巴掌以示懲戒。李佳芯、周秀娜、黃宗澤和朱晨麗幾位藝人,都曾受過父母施以皮肉之苦,Ali更差點變成盲妹!

黃宗澤(Bosco)一直以來都是乖孩子,但小朋友都會有一時貪念,而他就因為貪吃,一次偷了媽媽五蚊買零食,結果被發現後,換來媽媽痛打收場!

Bosco很記得那次激嬲媽媽的經歷,他說︰「大約讀小學一、二年級,有一日因為貪吃,於是偷咗媽媽五蚊去屋企樓下間士多買零食,之後畀阿媽發現,佢梗係嬲到震啦,仲用毛巾綁住我啲手腳痛打我。(家教係咪好嚴?)都算係,阿媽一係唔打,一打就好勁揪,卒之我要跪地認錯佢先收手,自此之後唔敢再偷錢啦,嗰次簡直係挑戰阿媽底綫。」Bosco笑言小朋友的成長過程總要「衰一鑊」才學會乖,自己就是這一類!

女神李佳芯險變獨眼龍

李佳芯(Ali)自小是乖乖女,但在小學二、三年級時,她曾因為一個氫氣球而激嬲媽媽,還險些變成盲妹!事緣小時候的Ali很喜歡氫氣球,但當時它的售價很貴,父母不捨得買給她,所以每次見到時,都只好「睇了當擁有」。直到有天放學回家途中,Ali見到垃圾桶旁邊有個被人丟棄的氫氣球,她便興高采烈地將它帶回家,更開心地告訴剛放工回家的媽媽︰「媽咪,你睇下個氫氣球幾靚!唔使錢㗎!」

不過,當媽媽知道氫氣球的來歷後,即時叫Ali丟掉,Ali說︰「我真係好鍾意個氣球,食飯都攬住,媽媽再叫我丟咗佢,我就駁嘴︰『咁難得執番嚟,又唔係喺垃圾桶入面,又唔使你畀錢買,做乜要我丟咗佢啫!』到晚飯後媽媽執枱時,仍見到我攬住個氣球,佢突然間大發脾氣,拎起隻筷子大力掟過嚟,點知斷咗嗰截筷子飛向我的眼角,仲當場流血,媽媽好緊張,不停幫我止血,好彩只係掟中我的眼眉位,再過少少插到眼球可能就會盲咗!」

Ali從來都是聽教聽話的孩子,絕不會做出令父母不開心的事,但只因性格硬頸,那次就無意間激嬲媽媽,她直言覺得自己無錯,才會跟媽媽據理力爭,Ali笑言︰「估唔到因為個氫氣球差啲變盲,諗番真係好無辜。依家同媽媽講番件事,佢仲係覺得我唔啱,仲話『如果唔係你駁嘴就唔會咁啦。』哈哈!」

周秀娜︰男仔頭性格唔願着裙

在家鄉潮州長大的周秀娜(Chrissie),男仔頭性格的她,小時候最愛周圍走,家住幾層高樓房,屋與屋之間又有天台,頑皮的她經常在天台跳過對面天台,又會擒來擒去,旁人看到都戥她心驚膽顫,偏偏她就愈跳愈興奮,她說︰「試過好多次,媽咪追住我,由地下追到上天台,又由天台追返落地下,又搵到我躲在枱底,媽咪更出動雞毛掃!不過媽咪好少打我,通常會鬧,其實媽咪家教好嚴。」

Chrissie又說爸爸每日都早出晚歸工作,他很痛錫子女,每次都會充當子女的擋箭牌,「不過有次爸爸原本答應帶我去玩,點知後來因為要工作去不到,當時我望住佢坐車出去,就跟住架車追上去,我當然追唔到啦,於是坐喺馬路喊到飛起,真係好奀皮!」她又試過貪玩扭傷腳,所以幾日無返學。不過最搞笑的是,小時候不喜歡着裙的她,為了逃避着裙,竟然將雪糕倒落裙上,搞到全身污糟,還扭計叫媽媽給她着褲。

朱晨麗︰考試85分遭爸爸摑一巴

小時候在內地成長的朱晨麗(朱朱),讀書成績一向名列前茅,偏偏有次數學取得85分,想不到會激嬲爸爸,還送她一巴掌,令這位高材生牢記心中。

朱朱憶述那次激嬲爸爸的經歷時仍猶有餘悸,她說︰「讀小學時,有次數學考85分,拎試卷返屋企時,媽媽睇完無乜嘢,反而爸爸就好嬲,仲嬲到打我,嗰次係我人生第一次,(長大後)應該亦唔會再畀爸爸打。」朱朱表示讀書成績一向好好,但那次考試,鄰座的同學突然叫她抄自己的答案,結果朱朱就「失手」了,而她直言從未見過爸爸咁惡,「平時爸爸好少出聲,通常媽媽會話幾句,但嗰次爸爸好唔開心,仲摑咗我一巴,自從那次後我就學乖,仲年年拎獎學金。不過我讀書成績向來好平穩,突然分數跌咗,父母真係好失望同唔開心嘅。」

撰文:Pauline

編輯:黃寶恩、陳禮恒

美術:梁政敏