黛安
黛安

梁卓偉買餸當鍛練 籲平常心應對疫情

發佈時間: 2020/07/21

梁卓偉買餸當鍛練 籲平常心應對疫情

疫情持續,大家都要調整生活習慣,小心為上。黛安知道,香港大學醫學院歷來最年輕院長、現年47歲嘅梁卓偉,就好注重健康,包括經常去健身中心做運動,但佢話而家都改為每日行樓梯,更將每周到街市買餸當成「舉鐵」咁鍛練!

梁卓偉最近接受馬會刊物《駿步人生》訪問,佢話疫情下多咗食住家飯,並負責去街市買餸由外傭煮,「每周買1次餸,菜、肉、魚,通通買齊。」雖然飲食更健康,但佢話因為鍾意做嘢,以致工作多、生活少,所以做唔到work life balance,未夠健康。

講到市民抗疫超過半年,部分有人或開始有啲攰,佢就話呢個時候更需要發揮阿Q精神,苦中作樂,「盡量做到平常心,我認為香港人喺呢方面也很強。」原來梁卓偉除咗行醫,音樂亦好了得,讀中二已達鋼琴演奏級;佢喺訪問中就揀咗意大利著名歌劇《杜蘭朵》(Turandot)入面嘅歌詞Vincerò勉勵大家,意思係「我將得勝」,「我希望用這歌詞勉勵學生、朋友、香港人,再辛苦的日子都會過去。」

撰文: 黛安 消息特靈八卦公關
欄名: 八卦名利場