【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

台灣隔離刨劇本 姜濤開Live唔講嘢畀花姐寸

發佈時間: 2020/07/21

男子組合MIRROR成員姜濤及邱士縉(Stanley),日前到台灣拍攝偶像劇,由於疫情關係,他們抵達台灣後,獲安排在酒店房接受14天自我隔離,待完成後才正式開工。姜濤前晚突然「快閃開Live」15分鐘,對着鏡頭卻沒有說話,但大批「姜糖」已感滿足。

經過四日隔離生活的姜濤,前晚突然開Live,見他戴上眼鏡及黑色口罩,坐在書枱前一邊聽歌,一邊睇劇本。姜濤在直播中沒有講話,只向鏡頭揮手打招呼,又不時收看粉絲回應。在大批留言中,經理人花姐(黃慧君)及MIRROR隊友都有留言,而且非常抵死,呂爵安(Edan)問姜濤︰「隔離唔講得嘢㗎咩?」花姐更笑言︰「老姜,你悶死未?隔離幾日,連嘢都唔識講?」花姐又插口說︰「Edan…你都要去隔離,學習靜啲。」而Anson Lo(盧瀚霆)則以英文留言,叫姜濤出句聲。

與家人分隔最長時間

雖然姜濤在15分鐘全程不發一言,但仍吸引逾2,000名粉絲捧場。有人以為姜濤播完歌會說話,有「姜糖」笑指︰「二千幾人睇你表演唔講嘢。」、「唔出聲都好正!唔介意晚晚陪你睇劇本㗎!」亦有粉絲叫姜濤到台灣拍劇加油︰「好好把握機會,展示你的實力。」姜濤早前表示今次拍劇,預計在台灣逗留四個多月,是離開家人最長時間的一次。

同樣在台隔離中的Stanley亦在社交平台po相,笑指隔離生活「悶到就嚟生菇」。

撰文、編輯︰陳禮恒

美術︰梁政敏