【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【婆媳關係】奶奶幫手陪月湊2孫 要求加家用至$2萬 新抱力數大使行為:啲錢好快見底

發佈時間: 2020/07/25

「相見好,同住難」,一起生活容易會因習慣不同而產生磨擦。一位港媽日前在網上大吐苦水,指因疫情關係,老爺奶奶搬到一起居住,但因開支洗費問題產生分歧,她表示奶奶買菜和燉品一個月花費8,000元,其後要求加家用至2萬元,讓港媽有所不滿,直言:「唔可以縱佢!以為我哋好好景?」

一名港媽日前(21日)在「親子王國」以「奶奶係呢個時候做埋啲離譜既野(嘅嘢)!」為題發帖,指早前產下第二胎,在坐月期間找來奶奶幫忙照顧,因疫情關係最後安排與老爺奶奶同住,現時已「同居」接近兩個月,對方會幫手照顧小朋友。港媽指奶奶對錢銀非常計較,開支亦較大,指「佢(奶奶)話買餸、燉品一個月用咗8,000幾」,近日更要求加家用,由1萬頭加至2萬元,讓她認為要求不合理,

「其實佢明知而家咁嘅時勢,家用正常要縮水,並唔係愈加愈大囉。」

港媽補充指,之前1萬多元家用是連用其水電煤費用,但現時已一起居住,帳單由丈夫支付,嬰兒用品又不用對方花費,反問:「其實佢哋有咩開支要拎多1萬?」

港媽又表示,自己坐完月後可以「食返普通嘢」,不用豪買昂貴的補品食材,認為「慳得就慳」夠食即可,加上擔心將來經濟變差,故希望能多節省金錢。此外,她又力數奶奶「唔識慳」,要開兩部冷氣才感到涼快;此外,家中已有約10盒口罩,但奶奶又要再重複購買,

「根本就唔需要再買,係要浪費啲錢,啲錢交到佢手係唔會有得凈。所以我先甘(咁)大反應。」

港媽透露,家用由丈夫支付,且丈夫對「加家用」一事沒有異議;另外,她亦有一直工作,負擔自己開支,會給母親家用,反之丈夫則未有給她家用。

帖文引起網民熱議,有部份人認為8,000元對坐月來說,開支合理,「其實湊兩個真係好辛苦,互相體諒啦,大家傾吓」、「佢哋唔湊,你哋都係要俾(畀)家用,請工人又一筆,其實2萬都差不多」、「一家6口使費好貴的」。亦有人認為「老公完全冇問題照比(畀),即係佢比(畀)得起,你都冇嘢好講啦,錢係佢既(嘅),而你係佢老婆都絲毫左右唔到佢」。事後港媽表示,發文只是純粹吐苦水發洩,又指奶奶是其家人,不會作出不尊重的行為。

社工:三代家庭共住 有分歧屬常見

香港家庭福利會丘慧敏姑娘接受《晴報》訪問時透露,婆媳糾紛或分歧經常出現,因為雙方站的角度不同。在奶奶角度而言,可能希望能買昂費的食材給媳婦「補身」;但在媳婦的角度,則認為奶奶開支過大。

丘姑娘解釋指,多代家庭雙方在生活細節上、煮飯口味,甚至在教育上均有各自固有觀念,需要時間磨合,最理想是雙方可以踏前一步,坦誠了解對方的角度、其背後的想法,從而理解和體諒。

丘姑娘表示,第三者協調亦非常重要,丈夫可在婆媳雙方間擔任協調角色,因為丈夫理應同時了解妻子與母親想法,傳遞雙方背後想法,可有效減少分歧和衝突,不過前提是,丈夫本身都要足夠了解妻子,有鞏固的關係。此外,亦可向家庭機構尋求協助:

香港家庭福利會「兩代同行育兒孫」課程

查詢電話: 8100 2928

 

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

撰文︰劉紀瑩