【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

苑仔爆鄧兆尊為桃花煩惱

發佈時間: 2020/07/23

獲封「現代韋小寶」的鄧兆尊,多年來身邊不乏女伴,被指養三頭住家的兆尊,早前接受好友苑瓊丹(苑仔)訪問,自爆媽媽祥嫂曾為他擋桃花,又指本身其實並非博愛。

苑仔主持《開工大吉77》,嘉賓鄧兆尊帶她到銅鑼灣一間西餐廳聚舊,並談起童年回憶︰「呢度係爸爸(新馬師曾)帶我嚟,第一次十歲左右。以前都唔知爸爸咁紅,同佢出街啲人望實我哋。」

兆尊與苑仔在片場結緣,成為好友,兩人之間沒有秘密,他承認:「佢(苑仔)問我點解會有咁多女朋友,我都話自己唔係特別多,好多人都有幾個女朋友,不過唔可以周圍講,而我選擇講出嚟之嘛。」雖然兆尊跟三奶Claire和平分手,但他已極速有新歡L小姐,更被指對待三位紅顏知己都一視同仁。「我唔係博愛,一盆水潑埋嚟,總有一兩滴會濕身嘅。」

而苑仔稱呼兆尊做「大少」,更大讚他沒有架子︰「我同佢家人實在太熟啦,佢成日話拍拖好煩,我祝佢早日單身脫苦海啦。」

撰文︰Pauline

編輯:陳禮恒

美術:梁政敏